|
Hvilke bluray film synes I der har rigtig fed lyd? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Enerneslo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 222 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Skudscenen fra Heat ude på den store åbne gade efter røveriet lyder for vildt. :)
|
||
![]() |
||
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1330 |
|
Jeg mener Thomas fra HTP plejer at benytte skud scenen fra Open Range, med Robert Duvall og Kevin Costner
|
||
![]() |
||
André S ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
|
Jeg er sgu også med på den åbne gade scene i Heat, der sgu skrald på med de våben.
Det sgu også en god film med ordentlige skuespiller med i. |
||
![]() |
||
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
|
Så tror jeg lige du skal smide den på igen, ![]() ![]() og ja, jeg har dem begge :-)
Redigeret af Ning - 12-Januar-2015 kl. 20:35 |
||
Ning
|
||
![]() |
||
Vejrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2011 Sted: København Status: Offline Point: 687 |
|
Jeg syntes ikke Godzilla var noget vildt... syntes det var et yderst rodet soundtrack,.! Open Range derimod.... Fantastisk..!
|
||
![]() |
||
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
|
den klassiske scene i Master And Commander hvor skibet blir beskudt af franskmændene (mener jeg) og i starten af filmen.
En anden klassiker er U-571, find scenen med dybvandsbomberne og dine subwoofere skal på arbejde:) Batman trilogien kan jeg også godt lide
Er det bare bas er Pacific Rim vild. |
||
![]() |
||
Gerken ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 36 |
|
Det lyder som om man skal se/høre Godzilla og War of the worlds dem har jeg til gode.
Jeg er stor fan af Gladiator, især den første kamp scene, med pile der flyver om ørerne. Fight Club har også et lækkert lydspor. Og Master and Commander er også en af mine farvoriter.
|
||
![]() |
||
jbl ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-November-2013 Sted: København Status: Offline Point: 262 |
|
Hvad med starten af Saving Private Ryan? Jeg ville tro at Omaha Beach scenen lød voldsomt godt på et ordenligt anlæg, men det er rent gætværk.
|
||
![]() |
||
ferrarimik ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2008 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 112 |
|
tron legacy war of the worlds kill bill volume 1 i, robot jack reacher lone survivor band of brothers minority report mission impossible ghost protocol jurassic park 1-2 black hawk down a good day to die hard lord of the rings 1-3 the matrix star wars 1-6 the pacific dredd cast away captain phillips
Redigeret af ferrarimik - 13-Januar-2015 kl. 19:54 |
||
Sony AF9 / Pioneer UDP-LX500 / Apple TV 4K / Marantz SR8015 / Monitor Audio Silver 300 / Monitor Audio Silver C350 / Monitor Audio Silver FX / SVS PC-4000
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |