recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilke bluray film synes I der har rigtig fed lyd?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilke bluray film synes I der har rigtig fed lyd?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Enerneslo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 222
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Enerneslo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2015 kl. 20:05
Skudscenen fra Heat ude på den store åbne gade efter røveriet lyder for vildt. :)
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2015 kl. 20:09
Jeg mener Thomas fra HTP plejer at benytte skud scenen fra Open Range, med Robert Duvall og Kevin Costner

Til top
André S Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-December-2013
Sted: Danmark
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér André S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2015 kl. 20:20
Jeg er sgu også med på den åbne gade scene i Heat, der sgu skrald på med de våben.
Det sgu også en god film med ordentlige skuespiller med i.
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2015 kl. 20:34
Oprindeligt skrevet af André S André S skrev:

War Of The World: bliver slået godt og grundigt af den nye Godzilla.
Eller det i hvertfald sådan jeg husker det. Har sgu ikke set den i et godt stykke tid
Så tror jeg lige du skal smide den på igen, NukeNuke
og ja, jeg har dem begge :-)

Redigeret af Ning - 12-Januar-2015 kl. 20:35
Ning
Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-August-2011
Sted: København
Point: 687
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vejrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2015 kl. 22:43
Jeg syntes ikke Godzilla var noget vildt... syntes det var et yderst rodet soundtrack,.! 

Open Range derimod.... Fantastisk..! 

Oprindeligt skrevet af Ning Ning skrev:

Oprindeligt skrevet af André S André S skrev:

War Of The World: bliver slået godt og grundigt af den nye Godzilla.
Eller det i hvertfald sådan jeg husker det. Har sgu ikke set den i et godt stykke tid
Så tror jeg lige du skal smide den på igen, NukeNuke
og ja, jeg har dem begge :-)
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Point: 3792
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2015 kl. 23:06
den klassiske scene i Master And Commander hvor skibet blir beskudt af franskmændene (mener jeg) og i starten af filmen.
En anden klassiker er U-571, find scenen med dybvandsbomberne og dine subwoofere skal på arbejde:)
Batman trilogien kan jeg også godt lide

Er det bare bas er Pacific Rim vild.

Til top
Gerken Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-Januar-2010
Sted: dk
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gerken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2015 kl. 15:48
Det lyder som om man skal se/høre Godzilla og War of the worlds dem har jeg til gode.

Jeg er stor fan af Gladiator, især den første kamp scene, med pile der flyver om ørerne.
Fight Club har også et lækkert lydspor.
Og Master and Commander er også en af mine farvoriter.
Til top
jbl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-November-2013
Sted: København
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jbl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2015 kl. 17:37
Hvad med starten af Saving Private Ryan? Jeg ville tro at Omaha Beach scenen lød voldsomt godt på et ordenligt anlæg, men det er rent gætværk.
Til top
ferrarimik Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-November-2008
Sted: Sønderborg
Point: 112
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ferrarimik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2015 kl. 19:48
tron legacy
war of the worlds 
kill bill volume 1
i, robot
jack reacher
lone survivor
band of brothers
minority report
mission impossible ghost protocol
jurassic park 1-2
black hawk down
a good day to die hard 
lord of the rings 1-3
the matrix 
star wars 1-6
the pacific
dredd
cast away
captain phillips

Redigeret af ferrarimik - 13-Januar-2015 kl. 19:54
Sony AF9 / Pioneer UDP-LX500 / Apple TV 4K / Marantz SR8015 / Monitor Audio Silver 300 / Monitor Audio Silver C350 / Monitor Audio Silver FX / SVS PC-4000
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu