|
Hvilke brugte højtalere til køkken? |
Besvar |
Forfatter | |
noerden
Guld medlem Oprettet: 25-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 522 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-Marts-2023 kl. 13:08 |
Hej Jeg mangler noget mere lyd i køkkenet, gerne mere perspektiv og dynamik. Men der skal samtidig være god lyd ved lav volumen. Nogen der har forslag til det? Jeg har i dag en Denon home højtalter i køkkenet. Den er ikke dårligere end tilsvarende Sonos. Den er fin lyd, også ved lavt niveau, med god "fylde" i lyden - tale er tydelig. Jeg har også en Denon receiver i stuen - og ham der byggede huset har trukket kabler fra stue til køkken (i loftet) Jeg overvejer: 1. Ekstra Denon Home 150 enhed. Kan godt lide de har også har Spotify Connect og blutooth. 2. Et par tilsvarende Sonos i stedet for - kan lettere tale sammen med et smart home via Homey Pro. 3. To brugte højtalere, der er god ved lav volumen. Jeg har et par B&W s685 i værkstedet. De har en fin lyd - men der skal skrues op og holdes afstand til dem. Så de virker ikke. Har også overvejet noget indbygget, men det er nok svært at finde brugt - og få fruen til at synes det er smart at bore huller i loftet. Det er nok også mest mig, der synes lyden skal opgraderes...
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19481 |
Funktioner
Tak(0)
|
Brugt indbygning er ikke svært når du er på recordere.dk
Klaus
|
|
noerden
Guld medlem Oprettet: 25-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 522 |
Funktioner
Tak(0)
|
Takker men jeg ville netop gerne undgå disse - da beslutningsvejen dertil er lidt længere. Det er lettere at afprøve sit setup med to højtalere der kan placeres forskelligt.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |