recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilke butikker forhandlr LG nye TV SL8000/SL9000?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvilke butikker forhandlr LG nye TV SL8000/SL9000?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
joeytribbiani Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 30-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 38
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilke butikker forhandlr LG nye TV SL8000/SL9000?
    Sendt: 18-Marts-2010 kl. 21:39
Hej!

Jeg skal have købt nogle nye TV til de gamle og de har forelsket sig i designet på LG's nye TV serier SL8000 og SL9000..

De har desværre ikke plads til mere end 37"(vægen hvor den skal hænge er 90cm bred),
så tror desværre kun det kan blive til SL8000 
(desværre fordi designet på SL9000 er langt pænere og smallere og SL9000 starter ved 42")

Men inden jeg drøner til tyskland, sverige eller køber et nettet, vil jeg gerne lige se dem i levende live..

Så vil høre om der er nogen af jer der har set dem i fysiske butikker i ÅRHUS området?

Eller bare har erfaringer med disse skærme?

Jeg læste nyhed herinde, hvor skribenten skrev at disse skærme understøtter .mvk filer via USB.. Men synes ikke jeg kan få det bekræftet dette på LG's egen hjemmeside eller andre steder, der står der kun DivX og DivX HD..
90" Kingpin - Optoma HD65 - Onkyo 605 - Podspeakers 5.1 - Popcorn Hour - PS3 - 42" phillips plasma
Til top
amarone Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-September-2006
Point: 249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2010 kl. 21:51
Har for nogen tid siden set dem i Elgiganten i Tilst - men om de stadig er at finde der, ved jeg ikke (ring evt. og spørg).
Man kunne også forestille sig, at Elgiganten i Midtbyen har dem, hvis det måtte være lettere for dig - også her kan en opringning måske kaste lys over dette.
Håber det lykkes for dig Thumbs Up
Til top
joeytribbiani Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 30-Juli-2009
Point: 38
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2010 kl. 21:55
thanks, vil give dem et kald i morgen Smile
90" Kingpin - Optoma HD65 - Onkyo 605 - Podspeakers 5.1 - Popcorn Hour - PS3 - 42" phillips plasma
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2010 kl. 22:01
Jep, EG er også mit bedste bud. Det er vel én af de eneste butiks-kæder i DK, som for alvor gør sig i LG.
Til top
thelonely Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Januar-2008
Point: 52
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2010 kl. 23:52
Er det mig som nekroposter eller er der noget galt med "...LG's nye TV serier SL8000 og SL9000..."?
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2010 kl. 00:22
Og så er det sgu lidt dårlig stil at spilde ekspedienttid via en opringning på et TV, som man under alle omstændigheder vil købe andet sted. . .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
Lukket bruger 2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-November-2007
Point: 586
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2010 kl. 08:19
Oprindeligt skrevet af thelonely thelonely skrev:

Er det mig som nekroposter eller er der noget galt med "...LG's nye TV serier SL8000 og SL9000..."?

Det er ikke kun dig der stoppede lidt op ved den. "NYE" er vel så meget sagt, eftersom de reelt ikke kan leveres fra producenten længerer Wink

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu