recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilke DVD-RW til Sony RDR-GX300?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvilke DVD-RW til Sony RDR-GX300?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Landberg Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 62
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilke DVD-RW til Sony RDR-GX300?
    Sendt: 22-Januar-2005 kl. 19:59
Til min Sony RDR-GX 300 har jeg købt en stak Princo DVD-RW 2X speed version 1.1 i det håb, at jeg kunne optage igen og igen. Der er dog det "lille" problem, at medierne er stort set ubrugelige. Hvis der bare kommer det mindste støv, fedtfinger eller lignende på disken, så kan Sonyen ikke afspille den. Hvis jeg prøver at rengøre disken med en klud er de mikroskopiske ridser kluden efterlader nok til at disken ikke kan spilles. D.v.s. jeg risikerer at miste vigtige optagelser hvis der lander et enkelt støvfnug på en disk. De medier som Sony'en ikke vil tage kan jeg uden problemer bruge i min computer med en Lite-on DVD-brænder. Er det Sony'en eller medierne den er gal med?

Redigeret af Landberg
MVH

Thomas Landberg
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2005 kl. 21:54

Hej Landberg

Oprindeligt skrevet af Landberg Landberg skrev:

Er det Sony'en eller medierne den er gal med?

Det er ikke min erfaring at Sony modellerne er specielt kritiske med medier. Og indeni sidder jo bare en almindelig brænder, som i en PC.

Mit bedste råd er derfor, at prøve at købe nogle mærkevare medier f.eks. Verbatim. På den måde kan du let afgøre om det er medierne der er for dårlige.

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu