|
Hvilke formater understøttes |
Besvar |
Forfatter | |
petdebel
Ny bruger Oprettet: 06-Juni-2014 Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-Juni-2014 kl. 20:37 |
Hej.
Jeg har netop købt et Beovision MX 4002, 21" billedrørs tv fra omkring år 2000. Type nr. er 8730. Jeg skal bruge tv'et i forbindelse med nogle retro spillekonsoller, og har følgende spørgsmål som jeg håber at finde hjælp til, da jeg ikke har mulighed for at teste dette pt, og ikke har kunnet finde fyldestgørende informationer: 1. TV'et har 2 SCART indgange, understøttes RGB SCART på begge disse indgange? 2. Udover de 2 SCART indgange har TV'et også 1 S-VHS indgang - understøttes NTSC formatet på alle disse 3 indgange? På forhånd tak for hjælpen.
|
|
skyking
Super bruger Oprettet: 01-December-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 348 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
Prøv søge på HIFI4ALL.dk i B og O tråde af PETER PAN eller Peter Pan i almindelighed om B og O, det med ryste det hurtigt ud af ærmet! Det jeg synes have af svaret ligger l i g e udenfor min rækkevidde. Redigeret af skyking - 06-Juni-2014 kl. 21:17 |
|
En noget indforstået Joke, do not answer!
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis ikke B&O adskiller sig fra andre, så vil der være understøttelse af NTSC, så gammelt er det ikke, RGB vil der være på et af Scart tulslutningerne. På dem begge.? Det skal ikke udelukkes. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |