|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
andefeldt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Hvad med et par alm. eksterne computerhøjtalere?
Kan de egentlig ikke bruges som højtalere til en SqueezeBox? De koster i hvert fald ikke specielt meget. De er dog tit ret grimme og klodsede og spiller i bedste fald kun ok - men de er billige ![]() edit: Fx. noget á la dem her: http://www.zitech.dk/product/BigImage.aspx?ID=155600 Subwooferen kan jo nok bare forblive i kassen ![]() Redigeret af andefeldt - 18-Januar-2008 kl. 10:19 |
|
Anders
|
|
![]() |
|
jsmidt ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() |
Tak for input. Til Søren: Jeg vil jo netop have musik andre steder end hvor mit HI-FI er placeret Steen67: Interessent løsning - kan du styre volumen fra Squeezeboxen eller skal man styre denne via bilforstærkeren? Andefeldt: Tror ikke min kone vil blive glad Tak for jeres input. Hilsen Jesper |
|
![]() |
|
Steen67 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Nu har jeg ikke fået min Squeezebox endnu venter på en Duet, men efter hvad jeg har læst er der 3 udgange som kan afspille hver sit med egen volume kontrol.
Men har kun set auto forstærker med alm. line indgang. Audio outputs (general)
|
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
OK, jeg har forstået nu
![]() Vedr. forstærker så se lidt på denne anmeldelse: http://www.tnt-audio.com/ampli/t-amp_e.html venligst Søren |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Jeg synes ikke det giver mening, at købe et produkt der kan yde en fantastisk lydkvalitet og så mishandle lyden, ved at tilslutte boksen til en middelmådig forstærker eller et par PC højttalere. Squeezeboksen bør tilsluttes ens anlæg og hører ikke til på badeværelset. Undskyld mit sure opstød |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
PSSO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Helt enig Redigeret af PSSO - 18-Januar-2008 kl. 20:40 |
|
mvh PSSO
|
|
![]() |
|
basholm ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 302 |
![]() |
Hej Jeg bruger min klemmeboks sammen med en Acoustic Reality EAR 202 effektforstærker. EAR er bygget på en Icepower forstærker og den tænder og slukker selv ved signal og manglende signal. Den bruger svjh. 1W ved standby. Volumen styre jeg via klemmeboksen, Fordelen ved denne konstellation er at jeg kun behøver at styre musiken/anlægget fra et sted, nemlig fra fjernbetjeningen til klemmeboksen. MVH Tommy |
|
![]() |
|
jsmidt ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() |
Hej Tommy Super løsning - det er præcis de egenskaber jeg ønsker. Jeg kan forstå ud fra dit indlæg at du er meget tilfreds? Må jeg spørger hvilke højtaler du har tilsluttet? Jesper |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |