|
Hvilke højtalere? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Februar-2014 kl. 12:23 |
Hej folkens :)
Jeg går med overvejelser om at få udvidet min 3.1 til en 5.1 Jeg har ligenu dette setup: B&W dm683 + HTM61 + XTZ 8.16 Førstevalget var dm685/686 men, den er kæresten ikke rigtig med på De skal hænge i hver deres hjørne, så tæt på loftet som muligt, så de skal selvfølgelig kunne vinkles. Hun har også afskrevet B&W M1 som jeg ellers havde tænkt, og er i det hele taget ikke så glad for at skulle have nogen op. Hun synes det bliver probbet??? Når men altså stuen ser således ud: ![]() Da jeg gerne vil have noget lyd der matcher mine andre højtalere er jeg lidt på bar bund med hvad jeg kan gøre? Samtidig med at de skal være så diskrete som muligt. Har overvejet lidt Scandyna Minipod MKII, da jeg måske kan få hende overtalt til dem, men hvad er der ellers af muligheder?
|
|
![]() |
|
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hmm.. Indbygninghøjtalere... Eller overlad den eneste beslutning hun ikke har taget for dig - fra 3.1 til 5.1 - til hende. Lur mig om du ikke spare nogle penge ;-)
|
|
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Bruger selv disse. Er relativt små og effektive
http://www.hifiklubben.dk/Products/b-w-ds3-baghojttaler-24333/ ![]() |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Hvis de skal være diskrete er dem fra Cornered Audio oplagt. KF Scanaudio er/har været forhandler af dem.
Redigeret af mkirkelund - 06-Februar-2014 kl. 14:35 |
|
![]() |
|
damkel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 153 |
Bruger selv disse med stor tilfredshed (i hvid højglans):
![]() De giver en fin rummelighed i lyden. Er selvfølgelig ikke B&W, men er heller ikke Vienna og klarer det fint endda. Jeg kan kun anbefale bipol'er til bagkanalerne (eller er det dipol - øv, det har jeg lige glemt...) PS. konen syntes de er flotte ![]() Redigeret af damkel - 06-Februar-2014 kl. 15:16 |
|
![]() |
|
u2pia ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2010 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 340 |
Er din kæreste klar over at man kan få B&W M1 i hvid? Og hvis du fører ledningen op fra soveværelset og igennem væggen, så vil de faktisk være meget diskrete.
Jeg har dem selv. Sort som front, og hvid til baghøjtalere og til køkkenet. |
|
![]() |
|
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
Ja, hun synes bare de er grimme, men tror hun vil sige det samme om alle, så kan være jeg skal prøve at låne et sæt hos HFK så hun kan se de ikke er så slemme :)
|
|
![]() |
|
damkel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 153 |
Der er kun en farbar vej frem.
Lån nogen store grimme nogen og når hun er holdt op med at brokke sig over dem, så køb dem du vil have - pludseligt vil de virke pæne i hende øjne ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Manden som kommer hjem med et 50" tv....
Konen: "Blev vi ikke enige om, at vi skulle have et 32" tv?" Manden: "Jamen skat, det ER da et 32" ![]() |
|
![]() |
|
Tror jeg skal over og se hvor store b&w baghøjtalere er, og så leje dem, så kan jeg sikkert nemmere gå over til m1 :D
Hvad siger folk til scandyna? Dem har kæresten vidst en smule interesse for nemlig :)
|
|
![]() |
|
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
Jeg kan varmt anbefale DS3'erne, jeg skiftede fra B&W 600s3 til DS3'erne, og der blev lydbilledet væsentligt bedre.
|
|
![]() |
|
Hva med disse?
B&W FPM2
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |