|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
||
Har du indstillet scart udgangen på RX710 til RGB? Den står som standard til composite (video = composite). Redigeret af JesperLund - 12-Maj-2006 kl. 19:54 |
|||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|||
![]() |
|||
DarkHelmet ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 508 |
![]() |
||
Takker |
|||
![]() |
|||
DarkHelmet ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 508 |
![]() |
||
Hold da ferie.. Det havde jeg overset. Det er jo som at få et nyt tv.. Troede slet ikke det kunne stå så flot! Tak for hjælpen |
|||
![]() |
|||
Don Pedro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
||
Lige et ekstra link til nogle gode component kabler: http://www.klik1stik.dk/product.asp?product=432&sub=170& amp;page=1 |
|||
Hilsen Don P.
|
|||
![]() |
|||
Carser ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
![]() |
||
Hej igen DarkHelmet, Ja, det var en god hjælp fra Jesper, og RGB ud af en Sony er slet ikke så ringe endda (Rigtigt Godt Billede Composite (= "video" i manualen) er nok mest egnet til blød VHS på et 14" fra forrige århundrede og folk, der højst vil ofre 29,95 på et SCART kabel! (Viser Ikke DEtaljer Ordentligt
Fint du (også) tænker på kilden/tuneren/digital modtagelse. Men jeg ved ikke lige, hvad en "billed antenne" er - mener du mon en billig antenne? Uanset det: Når du bor så tæt på masten, skal der nok ikke så meget til på antennesiden. |
|||
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. ![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg er lidt træt.. Ja. Jeg mente en billig antenne. Tror du en små 100 kr kan gøre tricket?
|
|||
![]() |
|||
Carser ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
![]() |
||
Det er meget muligt, se f.eks. på http://www.recordere.dk/faq/?f=88. Det kan også være, en lokal forhandler kan vejlede dig udfra erfaringer fra f.eks. købere af boksen og installatører i området. Jeg selv har såmænd TDC kabel-TV og Selector. |
|||
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. ![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |