|
Hvilke kabler, bananer og RCA y-kabler? |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |||
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
De Nakamichi efterligninger, har de samme diameter ved selve stikket (delen der gå i hun-stikket) som de billige du linker til? De billige jeg købte kunne nemlig ikke sidde fast i højttaler-terminalerne.
![]() |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19864 |
||
Så er der noget galt med dine terminaler....... Det hedder 4mm bananstik, dem jeg har, har en "buk-ud-fjeder" hele vejen rundt. Selve spidsen man stikker ind i hullet er kun 3,8 mm tyk, men fjederen er 4,7mm. De sad fint fast i både Dali og DLS højttalere, samt Marantz forstærker. Var det dem her du havde? http://elektronik-lavpris.dk/imageviewer.php?products_id=112801&image_id=95515&viewer_imagesize_big=9999 Dem jeg linker til ser sådan her ud http://jto.tinxi.us/images/2820002-4.jpg Læg mærke til forskellen i antallet af "fjedre" der trykker udad. På den fra elektronik lavpris er de udført som en tynd plade der er foldet over enden, på dem jeg har linket til, er fjederen mange smalle lameller. Klaus |
|||
![]() |
|||
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
||
Vil hellere investere en anelse mere og så være sikker på at kvaliteten er i orden. Derfor jeg spørger om de nakamichi-efterligninger. Størrelsen på delen der skal i hullet på terminalerne skal være den samme som på disse, hvilket jeg har haft før. Kvaliteten var jeg fint tilfreds med, men synes bare 25 kr. stk. er lidt for voldsomt.
Redigeret af Hessi - 13-Januar-2013 kl. 12:19 |
|||
![]() |
|||
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2048 |
||
Bruger disse i forstærker enden på mit kabel til center ht dem er jeg tilfreds med de sidder godt fasthttp://hificable.dk/produkter/21-bfabananspade/55-hicon-laasebar-banan-stik/
|
|||
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
|||
![]() |
|||
||
Ellers tak for buddet.
![]() |
|||
![]() |
|||
||
Følgende er bestilt hos AV-Connection.
3 x ClickTronic Casual Subwoofer Y-splitkabel (1x Phono RCA han - 2x han), 1 meter (kun betalt for 2) Der var lidt rabat i forvejen og fik en ganske fin pris på bananerne så nu er det hele købt. ![]() Tak for hjælpen og tak til AV-connection som kunne give en god pris.
![]() Redigeret af Hessi - 18-Januar-2013 kl. 15:59 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |