|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Jimmi.Pop ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() Sendt: 29-Marts-2007 kl. 16:24 |
|
Skal ha' forbundet PC og Selector til PX70. |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12444 |
![]() |
|
Til en PX60/70 er den nemmeste løsning nok 1280*720 via DVI->HDMI.
Er det bare en normal Selector du skal have forbundet? Hvis det er, så må du jo bare finde ud af, hvor mange penge du gider bruge på scart-kablerne ![]() Hvis du vil have god kvalitet for billige penge, så prøv AV Connection. De har det hele. |
||
![]() |
||
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
|
Og du skal bare have et DVI til HDMI kabel, ikke benytte converterstik, hvad man også kan. Ikke fordi sidste løsning ikke dur, men den første er bedre.
Start med at kigge på clic-tronic til scart, måske et af de flade som er nemmere at arbejde med. Clictronic er i den bedre mellemklasse. Redigeret af Ken_T - 29-Marts-2007 kl. 17:18 |
||
![]() |
||
Don Pedro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
|
Jeg er helt klart til Profigold. Du finder dem her.
![]() |
||
Hilsen Don P.
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Ja, Bandridge/Profigold er helt klart gode kabler. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
renevk67 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 148 |
![]() |
|
Profigold rocks og de har særdeles konkurencedygtige priser. Forskellen er så tydelig fra de lakridskabler der følger med det udstyr man køber når man sammenligner.
|
||
Renevk67
Tysk impressionisme startede den franske surrealisme. And thats a fact! (I think) |
||
![]() |
||
Jimmi.Pop ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() |
|
Så kigger jeg forbi Hifi-Klubben i morgen og køber nogle Profigold kabler. |
||
![]() |
||
Bjerrehuus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 327 |
![]() |
|
Hejsa,
Jeg benytter Argon kabler fra hifiklubben. Rigtig god kvali og en fin detalje, at selve kablerne er hvide, så de til dels smelter ind med farven på væggen
http://www.hifiklubben.com/DK/Produkter/Kabel/Signalkabel/AR GON_5055_kabel_15_meter.htm |
||
![]() |
||
Falcen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
|
Hej Jimmi er du søn af John og Maibrit Popp, den der spørger kender du så som Friis, jeg har fået min TH - 50PX70 ind af døren i Fredags d. 30/3-07, Ps send venligst et svar snarest |
||
Med venlig hilsen
Falcen Panasonic TX-P50V10E Panasonic DMP-BD60EG-K Panasonic DMR-EH68 Yamaha YSP-3000 Soundbar |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hehe, nej det er jeg ikke. |
||
Panasonic TH-42PX70E
Panasonic DMR-EH67 Selector Sagem 60 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |