|
hvilke kabler til fornuftig pris? |
Besvar |
Forfatter | |
Lyhneren
Junior bruger Oprettet: 12-August-2011 Status: Offline Point: 23 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-Maj-2012 kl. 20:12 |
Hej. Jeg har et setup af HK 980 og et sæt Cerwin Vega VE-12F
Jeg bruger pt. gamle kabler i form af??? strømledning eller lign. Jeg har sådan læst mig frem til, at kabler ikke gør den store forskel. Er det muligt at finde 6 meter kabel til under 200 kroner, eller skal jeg virkelig til at spytte en masse efter det? Fandt noget profigold. Noget der dur? :) Ellers har de også supra ledning Hvad siger i?? er jeg på rette spor? På forhånd takker :D
|
|
Steve Jones
Guld medlem Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skal bruge mindst 20.000 kroner for et højttalerkabel, mindre kan ikke gøre det (sarkasme kan være anvendt)
Strømledning er fint, ellers en rulle hos harald nyborg - som foreslået i de tusindvis af lign. tråde hvis du brugte søgefunktionen.
|
|
jacobask
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1226 |
Funktioner
Tak(0)
|
Gå i Harald Nyborg og køb nogle kabler af en fornuftig tykkelse (ala 2x2.5 mm^2) så er du langt i forhold til tynde almindelige lednings kabler.
/ask |
|
Lyhneren
Junior bruger Oprettet: 12-August-2011 Status: Offline Point: 23 |
Funktioner
Tak(0)
|
taktak for svarene, jeg tager et smut i harald :)
|
|
helljohn
Guld medlem Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2046 |
Funktioner
Tak(0)
|
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |