recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilke kabler til kef 2005.3?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvilke kabler til kef 2005.3?

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Prospect Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2008
Sted: Ølstykke
Status: Offline
Point: 783
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2009 kl. 19:24

Oprindeligt skrevet af LiquiDelta LiquiDelta skrev:

Ville bare lige sige at jeg endte med at købe 25m 2,5 kvmm Harald Nyborg kabel da jeg alligevel var derude. Det var billigt, og så må det bære eller briste. 

Nu går man bare og tæller ned til subwooferkablet kommer og xboxen kommer fra rep.

Hvis du alligevel var i Harald Nyborg hvorfor købte du så ikke et lige så billigt RCA kabel ?

Til top
LiquiDelta Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Oktober-2008
Point: 55
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2009 kl. 19:37
Mjah, det tænkte jeg ikke lige over. Men vil heller ikke risikere at den står og brummer, som man nogle gange har hørt om med møgkabler. 
Til top
nunbaggi Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-April-2007
Point: 306
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2009 kl. 20:03
Oprindeligt skrevet af Prospect Prospect skrev:

Oprindeligt skrevet af LiquiDelta LiquiDelta skrev:

Ville bare lige sige at jeg endte med at købe 25m 2,5 kvmm Harald Nyborg kabel da jeg alligevel var derude. Det var billigt, og så må det bære eller briste. 

Nu går man bare og tæller ned til subwooferkablet kommer og xboxen kommer fra rep.

Hvis du alligevel var i Harald Nyborg hvorfor købte du så ikke et lige så billigt RCA kabel ?

Tror du bliver godt tilfreds med dem fra harald nyborg.

Jeg har lige haft 3 forskellige kabler og 3 reciever til test med system audio ht.
Jeg kunne ikk høre forskel på kablerne. det dyreste kostede 150m og et til 50 og så det fra HN.
Jeg prøvede på alle recievere og med alle kabler, resultatet var det samme.
Jeg spurgte i Hifi klubben om det kunne være rigtig, og de sagde mit udstyr ikk var godt nok. reciecer 22000 og ht 10000kr stykker. Spurgte om jeg ikk måtte høre forskellen på deres anlæg, men de sagde det skulle testes derhjemme..

Så ved ikk rigtig hvad man skal tro på
Til top
chico Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-April-2008
Sted: Denmark
Point: 284
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2009 kl. 09:20

Tro på dig selv - de test du laver og det du hører!

Jeg synes at det godt, at der er en der har testet flere kabler og er kommet frem til et resultat, frem for alle de løse påstande der fremføres uden at man selv har lyttet.

Redigeret af chico - 28-August-2009 kl. 09:47
Panasonic 37PX80 | Panasonic DMR EX87 | Onkyo 606 | Pioneer PD 204 | Harman Kardon HKTS 11 | Sagem ITD84 HD MPEG4 boks m/TV2 abb.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu