recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilke kanaler har jeg nu?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilke kanaler har jeg nu?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilke kanaler har jeg nu?
    Sendt: 17-Januar-2015 kl. 15:00
Jeg har lige fået dette brev fra Yousee. Jeg troede at det var en del af huslejen, men desværre ikke. Jeg er selvfølgelig taknemmelig for de mere end 5 år jeg har haft med den store pakke, men ærgrer mig stadig. 

Spørgsmålet er hav d jeg skal gøre nu. Jeg ser ikke så meget fjernsyn, men kommer til at savne premier league. Jeg har ikke tænkt mig at betale for grundpakken, men jeg har vel ret til DR ligegyldigt hvad jeg gør? Sker det af sig selv eller skal jeg gøre noget for ikke at sidde tilbage med sort skærm?

endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
kasper1984 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 05-Februar-2014
Sted: vojens
Point: 30
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kasper1984 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2015 kl. 15:10
Du har ikke ret til signal fra antenne dåsen hvis du ikke vælger en af de pakker men du kan tage DR kanaler med stue antenne
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6661
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2015 kl. 15:12
Du får sort skærm, hvis du ikke tager mindst grundpakken. DR forsvinder også. 

Ellers skal du prøve om en stueantenne kan tage DR fra luftantenne.

EDIT: Kasper var hurtigere :-)

Redigeret af Brixen - 17-Januar-2015 kl. 15:12
Venlig hilsen
KB
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2015 kl. 15:24

Ja, Grundpakken som minimum, eller find selv ud af hvordan du vil modtage TV fremover.
Det vil jo fremgå af den betalte leje hvad beløbet indeholder, og er TV forsyning ikke med, og du heller ikke selv foretager en betaling, så er det nemt at regne ud at du får en levering uden betaling.

Redigeret af Radiomanden - 17-Januar-2015 kl. 15:28
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2015 kl. 17:15
Stueantenne it will be. Flytter snart, og gider under alle omstændigheder i betale til tdc/yousee hvis det kan ungås.
endnu en hifi-flygtning

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2015 kl. 17:18
Er der ellers andre muligheder. Eksempelvis en chromecast. Det vi mest kommer til at savne er at den lille kan se ramasjang

endnu en hifi-flygtning

Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2015 kl. 17:23

Det nemmeste når nu du ikke vil betale andet end Licensen, er at du opsætter en antenne.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2015 kl. 17:34
ja men det er også det grimmeste. derfor spørger jeg om alternativer som eksempelvis chromecast. 
endnu en hifi-flygtning

Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2015 kl. 17:57

Der er ingen App til DR på Chromecast. Kvaliteten er heller ikke videre god, og HD er det ikke. Så streaming er en dårlig løsning.
Til top
skatmand Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 07-Februar-2006
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skatmand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2015 kl. 18:11
Hvis du kan nøjes med DR kanaler og TV2 samt lidt andre nordiske og tyske TV kanaler så har watzmenow en TV streaming pakke til 90 kr. pr. måned. Jeg så på free-tv.dk at du kan prøve dem gratis i en måned, så kan du da se om det evt. kan være en løsning!
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Point: 4944
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2015 kl. 18:23
Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

Jeg har lige fået dette brev fra Yousee. Jeg troede at det var en del af huslejen, men desværre ikke. Jeg er selvfølgelig taknemmelig for de mere end 5 år jeg har haft med den store pakke, men ærgrer mig stadig.

Du kan jo ikke ærgre dig over noget som du ikke været herre over og som du iøvrigt ikke har betalt for.

At ærgre sig er jo en følelse over at have have lavet en ændring selv og efterfølgende fortrudt ændringen.

Du kunne have haft ærgret dig, hvis du havde bestilt en ændring på dit signal og de så opdagede at du kørte freebee.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2015 kl. 20:42
@cyberguy. Jeg ærgrer mig, det du beskriver er at fortryde. Jeg ærgrede mig også over at Danmark ikke var med til VM i sommers, selvom jeg ikke havde indflydelse på det. Det er er i øvrigt hele ejendommen på 50 lejligheder der har haft gratis stor pakke i over 5 år.
Vil heltøst undgå den stueantenne, så det bliver en eller anden streamingløsning. Kvaliteten kommer nok ikke i første række for en 3-årig, bare der er Smølferne....
endnu en hifi-flygtning

Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu