|
hvilke mediabokse kan plex |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Januar-2012 kl. 00:11 |
Jeg har fået en forkærlighed for PLEX. efter jeg har fået plex media server op at køre, og lagt alle mine DVD / Blurays derind, så det med at enhver plex klient er klar med coverflowet, er enormt lækkert.
jeg har en Apple TV2 i soveværelset og en Macmini i bio´en som begge kører plex.. eneste der er lidt træls er Apple TV2 ikke kører andet end 720p. hvilket passivt kølet mediatanks foriden apple tv2 kan egentligt kører Plex? og især i 1080p og måske med DTS HD er det kun Boxee´en?
|
|
![]() |
|
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg bruger selv kun Plex på 2 HTPC'er og vores egne Macbooks, så har ingen erfaring med andre bokse.
Der findes en Plex App til Samsung SmartTV og til LGs tilsvarende. LG har også lavet en ekstern Boks, LG Medialink, så man kan få "smart tv" på "almindelige" skærme. Denne boks skulle kunne køre Plex. Prøv evt. at søge på forummet. Jeg tvivler på at du kan få Boxee til at køre Plex, jeg har ikke hørt om det ihvertfald. Jeg tror heller ikke umiddelbart du vil kunne få en afspiller til at køre Plex og afspille DTS-HD eller TrueHD. Plex på PC/Mac kan ihvertfald ikke dette efter min overbevisning. Jeg er dog helt enig med dig i at Plex er et fantastisk program med Media Server der samler og synkroniserer alt indhold til alle ens enheder. Det er blevet mit foretrukne HTPC program, på trods af at der ikke er nogen understøttelse for TV hvilket betyder at jeg skal skifte program for dette.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |