|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
|||
Ja men ifølge deres folk skal den ikke sælges mere (evt. så nyt at det ikke er trådt i kraft endnu) eller også er jeg fejl informeret |
||||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
||||
![]() |
||||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|||
Den blev købt Lørdagen før det blev gratis. Altså 3 dage før. |
||||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||||
![]() |
||||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
|||
Det er den gældende prisliste. Andet steds har jeg også set at man kan købe boksen. Jeg ved godt, der har været talt om at den kun kunne lejes... |
||||
mvh Christian
|
||||
![]() |
||||
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
|||
YouSee's aktuelle kampagne går rigtignok ud på at så mange som muligt lejer YouSee-boksen (Samsung 3126 med harddisk), da leje af den boks altid inkluderer YouSee-kort (89 kr./måned inkl. kort). Men man kan godt købe YouSee-boksen, og YouSee Kort er valgfrit når man ejer sin boks. De øvrige bokse (Sagem 60 og Samsung 3106) kan man kun købe og kort er valgfrit. Da trådstarteren lunde har et tv uden DVB-C tuner, skal han have en af de bokse for at modtage digitalt tv fra YouSee. Priser og udbud fremgår her. Redigeret af Vilhelm - 27-September-2009 kl. 12:18 |
||||
Venlig hilsen, Vilhelm
|
||||
![]() |
||||
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
|||
Jeg kan se at mens jeg skrev, er der kommet flere indlæg. YouSee vildleder befolkningen med sin kampagne. Åbenbart vildleder man også sit eget personale. Men YouSee-boksen kan købes!
Slog lige op på Infokanalens tekst-tv s. 140:. Salgspris 2699 kr. for YouSee boksen. Det er stærkt kritisabelt hvis personalet i TDC-butikkerne vildleder. Redigeret af Vilhelm - 27-September-2009 kl. 12:29 |
||||
Venlig hilsen, Vilhelm
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |