|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
o0Breaker0o ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() Sendt: 07-August-2008 kl. 13:34 |
Hej Gutter. Jeg står og skal anskaffe mig en NAS server. Den skal bruges til følgende: bittorrent klient som skal kører 24/7 samt den skal kunne bruges når jeg anskaffer mig en squezzebox duet. Jeg har kigget lidt på synology ds207+ samt qnap TS-209II Men kan de ovenstående boxe klare begge opgaver på samme tid´?
|
|
![]() |
|
nygaardinc ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
Mht ds207'eren ved jeg det ikke, men Qnap'en kan sagtens klare squeecenter og BT downloads på samme tid, Redigeret af nygaardinc - 07-August-2008 kl. 13:51 |
|
Panasonic TX-55VT50
Dune Prime 3.0 Mark Levinson No.383 Linn Akurate DS/1 Linn Unidisk SC/D Sonus Faber Cremona M Radius R90 Nordost Baldur SC Linn Silver IC Qnap TS-459-pro+ 8TB |
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
Vær lige opmærksom på at squeezecenter er ved at vokse sig lidt tyk og tung. Der er allerede en del på slimdevices forum, der er begyndt at beklage sig over "bloatware". På min XP laptop bruger SC nu +140Mb Ram. Det skal ihvertfald være noget af det kraftigste NAS du kan få fat på. Prøv evt. at læse lidt her (slims forum til 3rd party hardware): |
|
![]() |
|
o0Breaker0o ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
Kan man opgradere ram i nogen af de nævnte nas serveren?
|
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
I hvertfald ikke i synology, ved ikke med QNAP, men tror det ikke.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej igen. Jeg har kigget lidt videre efter en egnet nas server og er faldet over Netgear's Readynas Duo. Med den skulle det være muligt at opgradere ram. Men er der nogen er jer gutter som kender noget til den? den skal som sagt kun bruges til Squezzecenter samt BT. |
|
![]() |
|
![]() |
Slet ingen som kan hjælpe?
|
|
![]() |
|
niepe ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1120 |
![]() |
Personligt ville jeg holde mig LANGT væk fra netgear. En mere ustabil NAS skal man lede længe efter.. Vælg en Synology med 256 MB Ram og du er godt kørende.. /per |
|
![]() |
|
![]() |
Kan du uddybe lidt? |
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
De nyeste NAS'er fra Qnap og Synology skulle kunne køre fint.
Netgear skulle også køre fint - endda i standardopsætning - jf. denne artikel: http://www.streamtech.dk/article_info.php?articles_id=6 Venligst Søren |
|
![]() |
|
![]() |
Er netgears ikke mærkbart hurtigere i forhold til synology og qnap da den kan opgraderes til 1gb ram? |
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Processoren er mindre. Streamtech skriver dog, at en opgradering af RAM giver en mindre scanningstid. Den virker dog fuldstændig vild
![]() niepe har måske erfaringer, som er årsag til den ovenstående udmelding? (Jeg ved nemlig kun, hvad jeg har læst mig til... ![]() Venligst Søren |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |