|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
Overvejer selv at anskaffe et NAS, men når jeg tænker på hvor mange gange jeg har lavet komplet rescan, vil jeg have svært ved at leve med de tider. Jeg kører SC på en laptop, og der scanner jeg +850 albums og +11.000 sange på ca. 15 min. Tror jeg venter og ser om ikke der snart kommer en ny generation NAS baseret på Intel Atom eller tilsvarende fra VIA eller AMD.
|
|
![]() |
|
o0Breaker0o ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
Ja processoren kører med mindre mht, men da det er en helt anden producent kan den vel godt være ligeså hurtig.
|
|
![]() |
|
Pawnee ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 31-Oktober-2006 Status: Offline Point: 30 |
![]() |
Davs. Jeg ved ikke hvad jeg skal sige om Synology. Jeg har haft to nedbrud på strømforsyningen til min DS 107+. Begge gange tog det 1 måned for reparation. Da jeg sidste gang brokkede mig over den lange reparations tid sendte Proshop mig en helt ny NAS og min gamle HD. Og nu vil det ikke connecte. Måske pga. der ligger gammelt software på min HD? Jeg skriver med synology i USA, men der er jo lang ekspeditionstid. Proshop har i forbindelse med reparationerne ikke været den perfekte medspiller:( Den er for øvrigt købt i november 2007!
|
|
![]() |
|
niepe ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1120 |
![]() |
Jeg ville vælge denne: http://www.synology.com/enu/products/DS408/index.php + Den netgear NAS jeg havde var expert i at lave kurrupte filer Der skulle ingenting til til før en fil var kurrupt og ikke kunne åbnes mere... Jeg har sidenhen haft en Buffalo og en Synology og jag har aldrig haft et ligende problem (eller andre problemer).. Derfor ALDRIG mere netgear NAS til mig... |
|
![]() |
|
o0Breaker0o ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
Nu ligger landet sådan at jeg kun har behov for en box med plads til 2 diske, Men ellers ser den da fin ud.
Hvad bruger du din box til? |
|
![]() |
|
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 894 |
![]() |
Jeg har en Netgear NV+4000 (mine forældre har også en), begge er opgraderet til 1gb ram. I min egen har jeg 4*750gb diske i og kører raid5 og jeg må sige at det bare spiller. Jeg har ingen problemer med at streame til min Tvix6500A, hverken dvd ISOer, h264 eller andre formater. NV+ er så lidt dyrere de andre (ca. 5000,- + diske) men tilgengæld får du 5 års garanti, hvilket også må være et tegn på at netgear står inde for kvaliteten.
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak for dine erfaringer Sylvest. Jeg tog springet og bestilte igår en Readynas Duo med 1 stk 500 gb hdd til 2000 kr. I den forbindelse har jeg en 1gb ram klods liggende klar til at blive smidt i den. |
|
![]() |
|
![]() |
Btw Sylvest. Bruger du din box til Bittorent? Hvis ja hvad er dine erfaringer med denne funktion? |
|
![]() |
|
zaboom ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
![]() |
Hva med en Bubba | Two fra eXcito? Skulle være en lækker dulle at have med at gøre |
|
...længe efter glæden over den billige pris, huskes den dårlige kvalitet!
|
|
![]() |
|
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 894 |
![]() |
Jeg bruger den kun til lagring og sharing på lan. Jeg bruger iøvrigt slet ikke bittorrent mere. Benytter mig af easynews.com hvis jeg har et behov. Husk at tjekke Netgears compability list for om din 1gb ram virker med din nye readynas duo (og tillykke med den :-) |
|
![]() |
|
schmidtz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Marts-2007 Status: Offline Point: 20 |
![]() |
Qnap rocks. Jeg bruger min konstant, den kan det hele. Har lige installeret ip kamera til overvågning, og bruger den også til musik streaming.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |