|
Hvilke Sonos højtalere? |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |||
Bjur
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2562 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvordan fungerer stemmestyringen af musikken. Jeg har pt. Amazon Echo med Alexa, der kan jeg afspiller TuneIn, Plex osv. Hvordan får man det til at arbejde sammen med Yousee Musik f.eks. som Sonos understøtter via. app tidligere, kunne være lækkert hvis det kunne stemmestyres.
Redigeret af Bjur - 01-Februar-2018 kl. 15:12 |
|||
PerGew
Bruger Oprettet: 19-Juli-2006 Sted: Rødovre,Denmark Status: Offline Point: 232 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jer der har både Sonos 1 og One - synes I at One spiller bedre end 1?
|
|||
JayQ
Bruger Oprettet: 12-Marts-2012 Status: Offline Point: 237 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Man kan kun bruge den til at skifte sang, pause og skrue op og ned hvis du køre yousee. Jeg har dog købt Spotify for at have mulighed for at kunne starte playlister mm. Har også en echo dot. Synes dog det er meget smartere med one, da lyden er bedre når der svares, og man ikke behøver fortælle hvor der skal skiftes sang eller skrues op :) |
|||
JayQ
Bruger Oprettet: 12-Marts-2012 Status: Offline Point: 237 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg synes ikke jeg kan høre forskel. De spiller begge rigtig fint. Mener dog de 400 ekstra for at kunne stemmestyre er givet rigtig godt ud. Glæder mig til der kommer en sonos Five 👌 |
|||
A.M.
Bruger Oprettet: 27-Maj-2017 Sted: Aarhus C Status: Offline Point: 182 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg vil også sige, at Sonos One er det bedste køb, jeg har gjort længe. Det er ret befriende ikke at skulle fumle med sin mobil, når man står ude i køkkenet og laver mad. Jeg valgte dog en Play:1 til badeværelset, da det var lidt overkill med Alexa til dét rum. TruPlay virker også ganske effektivt - hvis man har iOS device.
Til gengæld håber jeg, at SONOS kommer med en anden og lidt mere nutidig løsning end deres Connect. 3000 kroner for en simpel enhed som bare sender signalet videre er voldsomt, IMO. |
|||
SoundWave
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Især fordi en Play:1/One vel indeholder samme teknik som Connect, men man får så også bare lige en højttaler og forstærker med i købet.
|
|||
PerGew
Bruger Oprettet: 19-Juli-2006 Sted: Rødovre,Denmark Status: Offline Point: 232 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tak for netop det argument der gjorde at hustruen synes vi skulle have en One. Den er bestilt
|
|||
Bjur
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2562 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tak for svaret. Men når du skriver kun til at skifte sang, pause og skrue op med YouSee er det så stemmestyret du mener? Fordi så er det vel også godt nok? Og kan man også stemmestyre Plex som med Echo? |
|||
Berdel
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvordan er det i stemmestyrer jeres one? Mig bekendt er det ikke aktiveret endnu?
|
|||
Bjur
Funktioner
Tak(0)
|
||
?
|
|||
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3787 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Mig bekendt skal den sættes op i et eks britisk setup, så du skal tale engelsk til den
|
|||
A.M.
Bruger Oprettet: 27-Maj-2017 Sted: Aarhus C Status: Offline Point: 182 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det kræver ikke ninjatricks, men ja - du skal tale engelsk til den. Det fungerer dog hæderligt.
Har en Echo Dot i stuen og en SONOS One i køkkenet. |
|||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |