recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilke SSD er der i Apple?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvilke SSD er der i Apple?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2010 kl. 22:13
du har faktisk ret Jesper - sorry - jeg mente egentlig at den lavede noget intern garbage collection. Ikke mindst eftersom min egen lille 160gb hitachi disk ikke har været formateret siden 10.5 kom frem og der ikke har været noget nævneværdig performancetab på maskinen og guderne skal vide hvor meget crap der har været installeret, slettet, hentet og slettet på den disk som er en helt alm hitachi.

Noget andet er så - det ser faktisk ud til at Apple har lavet en deal med Toshiba da det ser ud til at være deres 256GB ssd der bliver installeret i de nye MBP'er.

så som det ser ud nu - så er der ikke nogen understøttelse for TRIM i OSX - ikke mindst fordi man først nu er ved at få TRIM gjort til en standard. Apple hopper nok ikke med før det er en endelig standard.
Selve beskrivelsen af TRIM ses her http://en.wikipedia.org/wiki/TRIM_(SSD_command)
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu