|
Hvilke sub valg er bedst for mit setup? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det mest optimale skulle være at køre med 2 subs, skulle være nemmere at integrere i rummet
|
||
Ning
|
||
![]() |
||
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
|
Det tænke jeg nok. Ved du om jeg vil bære bedre tjent med at give 500 kr. mere pr. sub og få den lidt dyre, frem for den billigere? Hvordan skal sub'erne så stilles? En ved siden af fjernsynet, og en bagerst i stuen? |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19840 |
|
Hvilken sub har du i dag?
Hvad mangler du ved den nuværende sub? Klaus |
||
![]() |
||
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
|
Min nuværende sub er den fra KEF 2005.2 sættet, som var populært for en del år tilbage. Det jeg savner ved min sub, er en bare en ordenlig dybte. Jeg synes min nuværende sub klukker i lyden, når jeg bruger den. Det lyder bare ikke sådan rigtig. |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19840 |
|
Køb:
http://www.dba.dk/51-hoejttalersaet-dls-dls-r55/id-1006363419/ Så er der sub og ordentlige baghøjttalere (R55) en center bag og nogle højttalere til køkkenet...... Klaus |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
|
Med mine erfaringer med Tapeconnection vil jeg anbefale dig at begynde med deres valg. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
|
Det ender det sikkert også med. Men det virker bare til at Monitor Audio MASS W200 er en bedre sub, og hvis den kun koster 500 kr. mere, så kan jeg da lige så godt give den smule ekstra. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |