|
Hvilke subwoofer kable? |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |||
thxtex
Super bruger Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 322 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Omkring fase. Hvis sub og dine højre/Venstre står i samme plan skal fasen være 0. Står den et helt andet sted i rummet skal man justere den. Men fase knappen svarer faktisk til at du justerer afstanden/delay på din AV processor.
180˚ er en halv bølgelængde. Ved 80 Hz er den 2,15meter. Redigeret af thxtex - 21-Marts-2020 kl. 08:49 |
|||
Jimmbo
Guld medlem Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Min sub står på gulvet mens højre og venstre hænger på væggen.
|
|||
FLarsen
Guld medlem Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er så helt forkert. Der er ikke højre og venstre signal til sub.
For at tilslutte 2 sub |
|||
Jimmbo
Guld medlem Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Så jeg skal have fat i et phono med to i den ene ende, og to I den anden ende?
|
|||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ok. Det var jeg ikke klar over.
|
|||
Jimmbo
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvilke mærke bør jeg købe, uden det behøver at være møg dyrt?
|
|||
ASKF
Super bruger Oprettet: 24-Oktober-2015 Sted: Ålborg, DK Status: Offline Point: 277 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det spørgsmål kan jo trigge endnu en lang religiøs debat tråd Jeg køber selv Clicktronic, og har intet at udsætte på deres produkter. Hvis kablet er synligt, så vælg blot det som passer bedst i farverne.
|
|||
Jimmbo
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tak for hjælpen.
|
|||
Supergris
Guld medlem Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Du behøver IKKE at benytte et Y-kabel. Et ganske almindeligt subwoofer-kabel med ét phono-stik i begge ender er fint og rigeligt, og da din receiver ikke kan køre balanceret, er det ikke en mulighed!
Det, du kalder en "XLR udgang" er i øvrigt en indgang! Redigeret af Supergris - 22-Marts-2020 kl. 04:52 |
|||
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV. |
|||
Jimmbo
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nå for satan. Jeg troede det var en udgang. Men tak for det. Jeg holder mig bare til det phono kabel jeg har.
|
|||
Benny From
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 844 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Som alternativ til dyre sub kabler, man kan godt bruge et tyndt antennekabel 75 ohm, som du sætter stik på i begge ender
Jeg ved godt at dette kan starte en krig, men det virker -
|
|||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |