|
Hvilken 10 tommer tablet |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | ||
E.Larsen
Super bruger Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Pris?
Sammenspil med anden enhed
kan man udvide hukommelsen og meget mere?
Hvis du har en Smartphone, feks. En Galaxy S3 (den bedste på markedet)
og denne skal snakke sammen med en tablet
SÅ ER IPAD IKKE DET ULTIMATIVE VALG
tvært imod
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19483 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu bliver jeg nysgerrig, hvad skal ens tablet og telefon snakke sammen om?
Jeg har begge dele, men da begge dele er forholdsvis nyt for mig (tablet kun lidt over et år og smartphone lidt over et halvt), har jeg masser at lære. For øvrigt, så er "den bedste på markedet" nok en meget individuel stillingtagen. For mig vil den bedste telefon på markedet næppe være en der måler lysstyrken til skærmen, når telefonen ringer første gang og ikke er meget for at regulere væk fra den indstilling. Telefon i lommen = meget mørkt når den ringer, hiver man så telefonen frem i sollyset kan man intet se på skærmen.... Klaus |
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10443 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du kan f.eks. bruge din telefon som hot spot, så du kan gå trådløst på nettet med din tablet.
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19483 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Okay, den kendte jeg så godt :-)
Jeg ha haft delt fra min iPhone til diverse tablets og computere uden problemer. Min kones Android telefon har ingen problemer med at dele internetforbindelse til hendes iPad. Andre ting jeg bør lære? Klaus |
||
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Var selv meget tæt på at købe en Asus transformer, synes det er meget genialt med en tablet og en "NetBook" i en enhed, men endte med en iPad sf flere grunde, her i blandt at jeg har haft bøvl med et par android enheder der brød ned hele tiden, og manglende opdatering af android til mine gamle telefoner, hvilket jeg ikke havde lyst til med en tablet.
|
||
E.Larsen
Super bruger Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Alan skrev:
En iPad er det ultimative valg.
Foranlediet af dette vrøvl, påpeger jeg bare at systemerne på Ipad og Samsung er forskellige, og det er ikke altid klogt at parre en isbjørn og en kamel.
|
||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4028 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Allan Jensen
Bruger Oprettet: 10-April-2006 Sted: Nordsjælland-DK Status: Offline Point: 238 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jamen så siger vi det Allan
|
||
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1021 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Lige under de 3.000 kr.
http://www.archos.com/products/gen10/archos_101xs/index.html?country=dk&lang=en
|
||
kroghet
Junior bruger Oprettet: 13-April-2010 Status: Offline Point: 32 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg ville kigge lidt på en Nexus 10.
iPad har dog en fordel i apps, men jeg vil gætte på at det går som med mobil hvor Android sælger mange gange flere end iOS nu, og også har alle apps. Review af Nexus 10 http://www.youtube.com/watch?v=IysmRC4aAFc&feature=g-user-u
|
||
zczc
Super bruger Oprettet: 02-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 398 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Vil du være behagelig og fortælle, hvor du vil kigge lidt på en Nexus 10 med henblik på julegaveanskaffelse (underforstået i 2012).
|
||
spawn
Guld medlem Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg tror de fleste godt kan se at Nexus 10 er en super oplagt kandidat - man som flere forsøger at påpege så er Nexus 10 ikke tilgængelig nogen steder pt. så det er lidt omsonst at anbefale den.
|
||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |