|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
sslarsen ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 24-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
![]() Sendt: 02-Maj-2007 kl. 10:25 |
|
Hejsa
Jeg vil have en ny 50" plasma, og er kommet frem til at valget skal stå mellem disse 3 - 4. Pioneer PDP 507XD Pris ca. 23.000 kr Panasonic TH-50PX70 Pris ca 16.000 kr (Fælleskøb) Panasonic TH-50PZ700 Pris ca. 30.000 Eller måske den nye Sony KDL-46D3000 Pris ca. 25.000 kr Men hvilken skal jeg vælge? Jeg vil køre alt lyd igennem min Surround receiver, og ville derfor gerne have digital lyd i via optisk TosLink. Det mener jeg dog ikke at 50PX70 eller 507XD har. Men måske jeg kan undvære..? Kører også med Media Center, så det skal også tages i betragtning med 720P eller 1080p/1080i. Svar må gerne begrundes. Ikke bare "Pioneer er det bedste...". Hvad ville I købe? |
||
Søren
|
||
![]() |
||
ZackGem ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 842 |
![]() |
|
Jeg må indrømme at jer personligt ville vælge PX70 fra fælleskøbet. Her kigger jeg mest på "bedste skærm til prisen". Jeg ville ikke give 10K mere for nogle af de andre. |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12444 |
![]() |
|
Jeg ville vælge Pioneer på grund af Pure Cinema.
|
||
![]() |
||
larsmarcus ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 89 |
![]() |
|
Der er opstisk toslink udgang på Pioneer 507XD
![]() |
||
![]() |
||
sslarsen ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 24-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
![]() |
|
OK, men hvis nu prisen ikke er en faktor der spiller en rolle. Er det så stadig PX70 du vil anbefale? |
||
Søren
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Valget falder nok på Pioneer PDP 507XD.
Det har de features jeg er ude efter. Har dog ikke 1080p, men det overlever jeg sikkert nok. Kanon flot design. Så er spørgsmålet om jeg skal skynde mig og bestille inden 508XD kommer eller vente hvis nu prisen kommer længere ned. Men så kan den måske ikke skaffes længere. |
||
Søren
|
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9446 |
![]() |
|
Hvorfor ikke vente til 508xd kommer, den bliver sandsynligvis billigere og bedre end 507.
|
||
![]() |
||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
|
Tror nu ikke det bliver svært at finde et 507 umiddelbart efter at 508 er kommet på markedet, men du skal nok ikke vente for længe. Hvis jeg var dig, ville jeg derimod vente på, at 508 kom på markedet og i stedet købe dette. Vil forvente at den nye generation som minimum har de samme funktioner som forgængeren, men den nye får forbedret sortgengivelse. |
||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Læser jeg rigtigt.. Bliver 508xd billigere end 507xd?? Og hvornår kommer den så? Redigeret af sslarsen - 08-Maj-2007 kl. 18:56 |
||
Søren
|
||
![]() |
||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
|
Tjaa hvis de gør som tidligere så endte 507eren billigere end 506eren.. faktisk også et stykke efter den nye var blevet introduceret.. dengang mener jeg at den nye model var ca. 2-3k billigere end den gamle.... mener at kan huske da 506eren blev introduceret var det til lige omkring 40k men den faldt rimeligt hurtigt til 36-37k i danmark.. og mener at 507 blev introduceret til omkring 32k, og hvis du har set den til omkring 23k for 507eren så skulle det da tegne til at den nye burde komme til at koste omkring 20-21k.. men det er nok for optimistisk edit og mener de plejer at sende de nye modeller på gaden omkring August hvis de gør som tidligere. Redigeret af rhsin - 08-Maj-2007 kl. 19:01 |
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
Albatros ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() |
|
508xd ser ud til at komme i juni måned iflg.
|
||
![]() |
||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
|
Jeg mener faktisk osse det har været den tid de har været præsenteret "globalt" tidligere men inden de når ud i fri handel i de enkelte butikker tror jeg roligt man kan lægge 1-2 mdr til.. med mindre man er villig til at betale absolut fuld pris for produktet |
||
Mvh
René |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |