Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
nextgeneration
Pause fra forummet
Oprettet: 16-September-2006
Status: Offline
Point: 1052
|
Sendt: 08-Maj-2007 kl. 19:27 |
Jeg ville vælge 50PX700 med SD kort i fronten, antiglare ( antigenskin ) behandlet frontglas og extra lyd .....
|
Panasonic 50PX600E Plasma TV
|
 |
rhsin
Guld medlem
recordere.dk teamet
Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
|
Sendt: 08-Maj-2007 kl. 19:36 |
nextgeneration skrev:
Jeg ville vælge 50PX700 med SD kort i fronten, antiglare ( antigenskin ) behandlet frontglas og extra lyd .....
|
hvad skal han bruge den ekstra lyd til??.. han har jo eksternt surround anlæg.
Søgte efter datablad på PX700 men er den som PX70 så er der ingen optiske tilslutninger ud... og det var osse et ønske.
|
Mvh
René
|
 |
lrev
Guld medlem
Oprettet: 26-Juni-2005
Sted: Denmark
Point: 2012
|
Sendt: 08-Maj-2007 kl. 19:53 |
sslarsen skrev:
lahan skrev:
Hvorfor ikke vente til 508xd kommer, den bliver sandsynligvis billigere og bedre end 507. |
Læser jeg rigtigt..
Bliver 508xd billigere end 507xd??
Og hvornår kommer den så?
|
Hej!
Tror ikke at den er her før en gang i efteråret......måske sen-sommer-sådan plejer det at være fra Pioneer.
Og glem så alt om den Sony lcd....den kan slet ikke være med i dette selskab
lrev
Redigeret af lrev - 08-Maj-2007 kl. 19:54
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
 |
sslarsen
Administrator
recordere.dk teamet
Oprettet: 24-Marts-2006
Sted: Denmark
Point: 374
|
Sendt: 08-Maj-2007 kl. 19:55 |
Ja jeg kommer slet ikke til at bruge lyden i plasmaen.
Desuden, så gik PX700 ikke igennem GFA (GirlFriendApproval). Fejlede pga den grå kant under. Pioneer 507XD er gået igennem med glans.
PX70 kunne også godt gå igennem, men stadig ikke helt godkendt med den kant der er forneden i forhold til siden og toppen.
Ja, hun er kritisk.
|
Søren
|
 |
nextgeneration
Pause fra forummet
Oprettet: 16-September-2006
Point: 1052
|
Sendt: 08-Maj-2007 kl. 20:34 |
Hvis Panaens nye antiglare coating er så god som nogen påstår, mener jeg dette punkt er langt vigtigere end om designet sidder i øjet, optisk input og andet .... men det finder du ud af til sommer  Eneste der kunne få mig til at skifte, er når der kommer en plasma med genskin på niveau med LCD. At der er højttalere indbygget er vel ingen ulempe ....
|
Panasonic 50PX600E Plasma TV
|
 |
rhsin
Guld medlem
recordere.dk teamet
Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
|
Sendt: 08-Maj-2007 kl. 20:38 |
nextgeneration skrev:
Hvis Panaens nye antiglare coating er så god som nogen påstår, mener jeg dette punkt er langt vigtigere end om designet sidder i øjet, optisk input og andet .... men det finder du ud af til sommer 
Eneste der kunne få mig til at skifte, er når der kommer en plasma med genskin på niveau med LCD.
At der er højttalere indbygget er vel ingen ulempe ....
|
Well design er jo induviduelt men jeg syntes faktisk at der ikke er højtalere på Pioneer skærmen øger waf faktoren på netop disse, da det jo netop er det at skærmen er helt ensartet hele vejen rundt der er med til at gøre designet let og elegant hvor panaen i mine øjne virker lidt mere "tung og klodset"
nogle kan lide matte skærme andre blanke... jeg syntes den blanke skærm fremhæver de helt fine detaljer og gør at det hvide og især sorte virker mere "klart" på en eller andet måde... og prisen er så reflektioner i et eller andet omfang.
Redigeret af rhsin - 08-Maj-2007 kl. 20:39
|
Mvh
René
|
 |