recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken 55" til mellem 15 og 20K?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken 55" til mellem 15 og 20K?

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Brian E Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Februar-2006
Status: Offline
Point: 240
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brian E Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2014 kl. 19:52
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Og hvis din bror alligevel vil have et Samsung 9005, så har wupti det I DAG!! til kr. 12.995,-
Det samme har El-Giganten på torsdag (tror jeg det er).

M.v.h.

Hvor ved du fra, at El-Giganten har det til den pris på torsdag? Mit Pioneer er lige stået af, så det kunne være interessant for mig :-)
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2014 kl. 19:55
Oprindeligt skrevet af Brian E Brian E skrev:

Og hvis din bror alligevel vil have et Samsung 9005, så har wupti det I DAG!! til kr. 12.995,-

M.v.h.

Hvor ved du fra, at El-Giganten har det til den pris på torsdag? Mit Pioneer er lige stået af, så det kunne være interessant for mig :-)

Fra denne tråd:
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=132001&PN=1&title=t-samsung-ue55f9005-12999

Hvor der står:
"Samme pris har Elgiganten Slagelse som køtilbud d. 1/5 fra kl. 7.00."

Så det er altså nu på torsdag!

M.v.h.

Redigeret af Henrik B. - 28-April-2014 kl. 19:56
Til top
Brian E Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Februar-2006
Point: 240
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brian E Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2014 kl. 20:57

Oprindeligt skrevet af Brian E Brian E skrev:

M.v.h.

Fra denne tråd:
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=132001&PN=1&title=t-samsung-ue55f9005-12999

Hvor der står:
"Samme pris har Elgiganten Slagelse som køtilbud d. 1/5 fra kl. 7.00."

Så det er altså nu på torsdag!

M.v.h.

Slagelse kl. 7? Aaaahhh, så vild er jeg heller ikke efter at få det TV :-)
Til top
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-December-2006
Sted: Århus N, DK
Point: 1528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2014 kl. 21:25
Mange tak for de gode bud. Jeg tror vi starter i den nærmeste elmutant og så tager vi nok en tur i byen. Og tjekker lidt forskelligt. :)
Mvh.
Hessi

Hvad landet har at byde på!

MinFotoVerden.dk
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2014 kl. 22:14
Og hvis de vil give lidt mere for et Sony - ca. 22K, så skal de da have et  Sony - KD 55X9005A

Et TV jeg selv gerne vil have. Jeg håber lidt på, at priserne vil falde yderligereEmbarrassed
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Thomas Jensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-November-2013
Sted: Slagelse, DK
Point: 457
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2014 kl. 07:30
Som sagt, det er kun i Slagelse i forbindelse med en åbningsfest i Elgiganten (jeg anede slet ikke, at den havde været lukket), at de har ti styks fra kl. 7.
Og da det er 1. maj og selveste statsmedisteren kommer (altså til 1. maj-tale), så er folk desværre nok vågne fra morgenstunden.

Redigeret af Thomas Jensen - 29-April-2014 kl. 08:23
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
Til top
kenneth85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Juni-2013
Sted: Løsning
Point: 974
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2014 kl. 07:51
Jeg ville vente på Philips Android TV som kommer om ikke så længe.

Ville også holde mig langt fra Samsung. Deres produkter er spækket med funktioner, men det hele er halvt lavet. Just my 2c

ejer selv et 46F8005
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
Til top
Thomas Jensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-November-2013
Sted: Slagelse, DK
Point: 457
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2014 kl. 08:31
Oprindeligt skrevet af kenneth85 kenneth85 skrev:

Jeg ville vente på Philips Android TV som kommer om ikke så længe.

Ville også holde mig langt fra Samsung. Deres produkter er spækket med funktioner, men det hele er halvt lavet. Just my 2c

ejer selv et 46F8005

Halvt lavet?
Mit F7005 er sgu noget kvikkere i optrækket end mit gamle Sony HX755.
Men det kommer vel an på, hvad man forventer af sit TV.
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
Til top
Gooferen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2006
Sted: Århus
Point: 505
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gooferen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2014 kl. 09:47
Jeg vil helt klart anbefale at du køber et Panasonic VT60, det burde du kunne få til omkring 15.000 kr.
Lige nu har Cinemagic et stående til 15.500 kr.

Hvis du foretrækker at handle i en fysisk butik, kan du tage en netpris med hører om de kan give dig en tilsvarende pris. Også hvis de har en model stående i butikken, kan du ofte få denne model billigere.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gooferen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2014 kl. 09:50
Faldt lige over det her på DBA
http://www.dba.dk/panasonic-vt50-55-3d-p/id-1007449877/
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2014 kl. 10:20
Oprindeligt skrevet af Gooferen Gooferen skrev:

Jeg vil helt klart anbefale at du køber et Panasonic VT60, det burde du kunne få til omkring 15.000 kr.
Lige nu har Cinemagic et stående til 15.500 kr.

Hvis du foretrækker at handle i en fysisk butik, kan du tage en netpris med hører om de kan give dig en tilsvarende pris. Også hvis de har en model stående i butikken, kan du ofte få denne model billigere.

Man skal blot være opmærksom på, at det er en "E" model Cinemagic har stående. I øvrigt er der vist ikke mange andre fysiske butikker end Elgiganten der har VT60 stående - og til 20KSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gooferen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2014 kl. 10:30
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Gooferen Gooferen skrev:

Jeg vil helt klart anbefale....

Man skal blot være opmærksom på, at det er en "E" model Cinemagic har stående. I øvrigt er der vist ikke mange andre fysiske butikker end Elgiganten der har VT60 stående - og til 20KSmile

Hvis den er på vej til at udgå, burde elgiganten vel også have en interesse i at få solgt det.
Jeg købte selv et 55" VT50 i januar sidste år, hvor dette var på vej til at blive udfaset. Expert havde et stående til 18.000 kr, hvilket jeg fik forhandlet ned til 14.000 kr.

Men det er fint at du spottede at det var en "E"-model. Jeg har ikke overblik over hvad forskellen er mellem de forskellige modelnumre.
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu