|
Hvilken 55" til mellem 15 og 20K? |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||
Brian E ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2006 Status: Offline Point: 240 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Hvor ved du fra, at El-Giganten har det til den pris på torsdag? Mit Pioneer er lige stået af, så det kunne være interessant for mig :-) |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||
Fra denne tråd: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=132001&PN=1&title=t-samsung-ue55f9005-12999 Hvor der står: "Samme pris har Elgiganten Slagelse som køtilbud d. 1/5 fra kl. 7.00." Så det er altså nu på torsdag! M.v.h. Redigeret af Henrik B. - 28-April-2014 kl. 19:56 |
|||
![]() |
|||
Brian E ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2006 Status: Offline Point: 240 |
||
Slagelse kl. 7? Aaaahhh, så vild er jeg heller ikke efter at få det TV :-) |
|||
![]() |
|||
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
||
Mange tak for de gode bud. Jeg tror vi starter i den nærmeste elmutant og så tager vi nok en tur i byen. Og tjekker lidt forskelligt. :)
|
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
||
Og hvis de vil give lidt mere for et Sony - ca. 22K, så skal de da have et Sony - KD 55X9005A
Et TV jeg selv gerne vil have. Jeg håber lidt på, at priserne vil falde yderligere
![]() |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
Thomas Jensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 457 |
||
Som sagt, det er kun i Slagelse i forbindelse med en åbningsfest i Elgiganten (jeg anede slet ikke, at den havde været lukket), at de har ti styks fra kl. 7.
Og da det er 1. maj og selveste statsmedisteren kommer (altså til 1. maj-tale), så er folk desværre nok vågne fra morgenstunden. Redigeret af Thomas Jensen - 29-April-2014 kl. 08:23 |
|||
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
|||
![]() |
|||
kenneth85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 974 |
||
Jeg ville vente på Philips Android TV som kommer om ikke så længe.
Ville også holde mig langt fra Samsung. Deres produkter er spækket med funktioner, men det hele er halvt lavet. Just my 2c ejer selv et 46F8005
|
|||
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
|||
![]() |
|||
Thomas Jensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 457 |
||
Halvt lavet? Mit F7005 er sgu noget kvikkere i optrækket end mit gamle Sony HX755. Men det kommer vel an på, hvad man forventer af sit TV. |
|||
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
|||
![]() |
|||
Gooferen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-April-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 505 |
||
Jeg vil helt klart anbefale at du køber et Panasonic VT60, det burde du kunne få til omkring 15.000 kr.
Lige nu har Cinemagic et stående til 15.500 kr. Hvis du foretrækker at handle i en fysisk butik, kan du tage en netpris med hører om de kan give dig en tilsvarende pris. Også hvis de har en model stående i butikken, kan du ofte få denne model billigere.
|
|||
![]() |
|||
Gooferen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-April-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 505 |
||
Faldt lige over det her på DBA
http://www.dba.dk/panasonic-vt50-55-3d-p/id-1007449877/
|
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
||
Man skal blot være opmærksom på, at det er en "E" model Cinemagic har stående. I øvrigt er der vist ikke mange andre fysiske butikker end Elgiganten der har VT60 stående - og til 20K
![]() |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
||
Hvis den er på vej til at udgå, burde elgiganten vel også have en interesse i at få solgt det. Jeg købte selv et 55" VT50 i januar sidste år, hvor dette var på vej til at blive udfaset. Expert havde et stående til 18.000 kr, hvilket jeg fik forhandlet ned til 14.000 kr. Men det er fint at du spottede at det var en "E"-model. Jeg har ikke overblik over hvad forskellen er mellem de forskellige modelnumre.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |