recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken 55" til mellem 15 og 20K?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken 55" til mellem 15 og 20K?

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Gooferen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2006
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 505
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gooferen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2014 kl. 10:31
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

- og til 20KSmile
Det er et godt fjernsyn, men til 20k er måske lige i overkanten :)
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2014 kl. 10:32
Oprindeligt skrevet af Gooferen Gooferen skrev:

- og til 20KSmile
Næh ikke i mine øjne  - hvis man går efter det absolut bedste billedeSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Gooferen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2006
Sted: Århus
Point: 505
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gooferen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2014 kl. 10:53

Oprindeligt skrevet af Gooferen Gooferen skrev:

- og til 20KSmile
Næh ikke i mine øjne  - hvis man går efter det absolut bedste billedeSmile
Og det skal man Wink
Til top
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-December-2006
Sted: Århus N, DK
Point: 1528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2014 kl. 19:54
De er ikke så meget for plasma... de er blevet forskrækket af at se konens forældres tv lave burn-in (gammelt philips tv), og så har de hørt skrækhistorie og brummelyde og jeg skal komme efter jer... De bryder sig heller ikke om den sorte kant på VT60'eren, men er helt enige i den suveræne billedkvalitet.

Jeg skal dog nok insisterer på at de lige tager et ekstra kig på det. Hvordan er det egentlig med Plasma og transport i disse dage? Man må vel stadig ikke tippe/tilte dem det mindste?
Mvh.
Hessi

Hvad landet har at byde på!

MinFotoVerden.dk
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2014 kl. 20:45
Oprindeligt skrevet af Hessi Hessi skrev:

Hvordan er det egentlig med Plasma og transport i disse dage? Man må vel stadig ikke tippe/tilte dem det mindste?

Jo man må!!!
Skal de ligge ned/tiltes, skal de blot lægges med "ryggen" nedad, så chassiset indeni støtter panelet.

M.v.h.
Til top
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2014 kl. 20:51
Henrik B. - Tak for info. Det er nu også rart nok for dem at vide at det ikke bliver alt for besværligt at transporterer den hjem hvis det bliver den. Hvad med sådan noget som op af trapper... må man tippe TV'et på langs?
Mvh.
Hessi

MinFotoVerden.dk
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2014 kl. 21:13
Ja!

M.v.h.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19818
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2014 kl. 21:17
Nej, plasmatv må ikke transporteres hverken liggende på den ene eller den anden side. Tænk om farverne løber over i de tilstødende plasmaceller, det vil da være forfærdentligt!!

Klaus
(ironi kan forekomme)
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2014 kl. 21:18
Cool. :-)
Mvh.
Hessi

MinFotoVerden.dk
Til top
kenneth85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Juni-2013
Sted: Løsning
Point: 974
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2014 kl. 07:24
Oprindeligt skrevet af Thomas Jensen Thomas Jensen skrev:

Halvt lavet?
Mit F7005 er sgu noget kvikkere i optrækket end mit gamle Sony HX755.
Men det kommer vel an på, hvad man forventer af sit TV.

Så for dig så vurdere du om noget er halvt lavet ud fra hvor hurtigt det er?
Du mener vel sagtens også at deres telefoner er nogle af de bedste gætter jeg på?

Det jeg snakker om er brugerfladen, de 2 fjernbetjeninger, total ligegyldig bevægelses kontrol. og endnu ringere stemme kontrol som selv bliver aktiveret på grund af diverse lyde fra tvet selv.

Så kan der nævnes det hav af menuer man skal igennem for at komme til ens optagelser.
Spildpladsen i kanal oversigten. 
Den manglende mulighed for at tvinge HDMI indgange selv om den ikke opfatter noget på indgangene. 
Muligheden for at disable faner i smart hub, 

Jeg mener da også at det er langt bedre end det Sony 46V5500 jeg havde før. Det var også noget af det bedste der var at byde på sidste år. Men som alle ameldere også siger så har Smart TV LANG vej igen. 

Behøver jeg blive ved? Eller har jeg lavet min pointe. Hastighed er ikke alt.
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
Til top
Thomas Jensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-November-2013
Sted: Slagelse, DK
Point: 457
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2014 kl. 08:04
Så gætter du forkert, for jeg har aldrig ejet en Samsung-telefon. Faktisk er TV'et det eneste Samsung-produkt, jeg besidder.
Krops- og stemmekontrol lader jeg de barnlige sjæle og nørderne om. Begge dele blev slået fra som det første på linie med de forskellige billedforbedringssystemer.

Smarthub bruger jeg kun, når jeg skal se noget jeg har optaget.
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4704
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2014 kl. 11:49
Oprindeligt skrevet af Thomas Jensen Thomas Jensen skrev:

Krops- og stemmekontrol lader jeg de barnlige sjæle og nørderne om. Begge dele blev slået fra som det første på linie med de forskellige billedforbedringssystemer.

Jeg har stadig til gode at tale med nogen som rent faktisk bruger det på Samsung's Smart TV. Det er jo et ret forfærdelig implementering.

En lille anekdote fra mine forældre, som klagede i starten over at tv'et ind i mellem slukkede, eller åbnede spøjse ting på skærmen. De havde stemme- og bevægelsesstyring aktiveret, men vidste ikke at det var i tv'et, så de ringede en dag og spurgte om tv'et måske var defekt. Men gennem deres normale samtaler og ageren i stuen (sikkert også stemmerne fra tv-kanalerne) fik de simpelthen tv'et til at foretage alle mulige utilsigtede kommandoer. LOL
Stemme- og bevægelsesstyring er nu slået fra og de er glade for tv'et igen.

Redigeret af Rasmus Larsen - 30-April-2014 kl. 11:51
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu