|
Hvilken afspiller - endnu en |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BorreBoy ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 383 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-April-2012 kl. 10:02 |
Hejsa
Endnu en tråd om hvilken afspiller man bør købe... Jeg har pt en BoxeeBox og Apple TV2. Er rigtig glad for BB, men samtidig træt af de børnesygdomme den har. Søger derfor en ny afspiller. Bruges primært til Netflix og HD materiale fra NAS. Krav:
Ikke nødvendigt:
Nogle idéer? :-)
Redigeret af BorreBoy - 29-April-2012 kl. 10:03 |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det ikke kun Xtreamer Prodigy som understøtter AirPlay (i deres næste firmware)?
Da de bruger Realtek-chipsæt, så understøtter er der dog en risiko for, at de ikke understøtter korrekt 1080p24 håndtering hvis frameraten er 23.976 fps. Problemet er i hvert fald til stede på andre afspillere baseret på disse chipsæt. |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Tobster ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2009 Sted: 9600 Aars Status: Offline Point: 362 |
BB understøtter da også AirPlay
Redigeret af Tobster - 01-Maj-2012 kl. 17:34 |
|
![]() |
|
BorreBoy ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 383 |
Men jeg vil netop gerne af med BB
![]() |
|
![]() |
|
Tobster ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2009 Sted: 9600 Aars Status: Offline Point: 362 |
Hvorfor? Overvejer nemlig sådan en.
|
|
![]() |
|
Kig lidt her:
Personligt har jeg problemer med den skal genstartes hele tiden, da billede ellers hakker. Audio dropout Blæser larmer Bortset fra det elsker jeg den, men irritationen er for stor.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |