recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > DVD afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken afspiller kan klare dette?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvilken afspiller kan klare dette?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Zagadka Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 446
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilken afspiller kan klare dette?
    Sendt: 11-Marts-2006 kl. 11:55
Jeg overvejer at købe en DVD afspiller, men da jeg har et antal XviD filer jeg også gerne vil kunne se skal den også gerne kunne klare dette. Problemet opstår da nogle af disse XviD filer har en vandret opløsning på 800 pixels eller mere, rekorden er en opløsning på 832x432. Jeg aner ikke hvilket format originalen er optaget i for at kunne opnå dette.

De afspillere jeg har kunnet finde troværdig information på, kan kun klare op til en opløsning på 720x576.
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2006 kl. 12:14

der findes ingen divx/xvid afspillere der kan klare opløsninger højere end 720x576, de fleste understøtter endda kun op til 640x480, og en begrænset bitrate.

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
Zagadka Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-August-2005
Point: 446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2006 kl. 14:59
Det troede jeg heller ikke der ville være nogen der kunne klare det, bortset fra måske KiSS DP-600 (kan afspille DivX HD) som jeg ikke vil i nærheden af.

Er der nogen der ved hvilken opløsning, og eventuelt bitrate, en Xoro HSD 4000 kan klare?

Uden adgang til kildematerialet er der nogen der har et godt foreslag til at formindske opløsningen med mindst mulig tab af kvalitet.

Redigeret af Zagadka
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu