recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken AMD CPU til under 1000 kr.?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvilken AMD CPU til under 1000 kr.?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6062
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilken AMD CPU til under 1000 kr.?
    Sendt: 24-Marts-2008 kl. 14:37
Umiddelbart vil jeg ikke tro at det er et dårligt valg med en 5000+ version. Men hvor får du prisen på 700 fra? Den ligger da nede omkring de 600.
8800GT er ikke længere den bedste til prisen. Nu hedder det en 8800GTS 512MB.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2008 kl. 00:36
Du må ikke købe GTS kortene med 320/640MB. Det er den gamle serie og er dårligere end GT med 512MB. Det SKAL være et GTS med 512MB for at overgå GT kortene.
Det er lidt svært at sige at pris kontra ydelse er bedre på 5000+ fremfor fx 4800+ eller 5200+. Prisforskellen på dem er så lille at det nærmere er et spørgsmål om at beslutte en pris man vil give.
Til top
Phil Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Oktober-2007
Point: 71
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2008 kl. 09:11

Det kommer vel i høj grad også an på hvad PC'en skal bruges til. Skal den bare bruges til MSN og lidt internet(det er jo en pige ) så er det da vildt overkill og smide en GTS i. Skal den derimod bruges til de nyeste spil, så vil jeg gi' Nagash ret.

Mvh. 

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu