recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken antenne til digital sendenet ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvilken antenne til digital sendenet ?

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
B-CLG Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-April-2009
Status: Offline
Point: 655
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2009 kl. 22:44
Hvis du ikke har råd til hverken kabel eller rådgivning, hvordan kan du så få råd til Boxer ?

Brug energien til at få din øverste antenne (den største) til at pege mod Hörby i Sverige. Du vil kunne modtahe 4-7 gratis kanaler: SVT1, SVT2, SVT4, Viasat6, Svt24, Axces TV og Kunskabskanalen/Barnkanalen.

Få næstøverste antenne til at pege mod Hove, så du kan modtage DR1, DR2, TV2 samt de nye DR kanaler efter 1. november.

Tag nr 2 antenne fra neden ned.

Hvis nederste antenne er kaput, så overvej en rundstråleantenne til FM og DAB. Det burde være nok i hovedstadsområdet. En rundstråleantenne kan du få for samme pris som ca. to måneders Boxer abonnement.

Efter få måneder har du også sparet nok til at kunne opsætte en antenne til UHF kanal 35, hvor Kanal KBH åbenbart vil blive sendt. Jeg formoder at den skal have egen antenne hvis den sendes fra Gladsaxe eller et eller andet sted.

Jeg er muligvis lidt streng, men hvis pengene er små, så skal der prioriteres, og på trods af de "røde lejesvende" i DR ;-) , så kan du i hovedstadsområdet modtage fremragende tv gratis - eller rettere som allerede er betalt via licensen!

/B

Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu