|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Weebyx ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 93 |
![]() Sendt: 21-September-2008 kl. 19:41 |
Hejsa Jeg er på udkig efter en surround forforstærker, dvs der skal IKKE være forstærker indbygget, noget ala http://www.audiolab.co.uk/range.php?range_id=2 Audiolab koster bare 1 arm, er der virkelig ikke andre der laver decidered forforstærkere. Den skal bruges til at trække et 5.1 setup med aktive højtallere. Den behøves ikke have HDMI ind, men selvf digital lyd ind. Hvad kender i til, jeg har søgt på nettet men uden det store resultat. Mvh Jacob |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det er flere Recivere på markedet som har Pre Out. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Weebyx ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 93 |
![]() |
Det besvarer jo så ikke mit spørsmål :) Jeg vil gerne have en decideret pga størrelsen. Mvh Jacob |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det bliver ganske sikkert ikke nemt. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Og det er det jeg ikke forstår, jeg er vel ikke den eneste i verden der gerne vil drive et surround setup med aktive højtalere med en boks der ikke er 40*18*46 cm :) Mvh Jacob |
|
![]() |
|
kim olsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1384 |
![]() |
En SS forforstærker koster i sagens natur en del mere end end alm. integreret forstærker fordi der ikke sælges så mange af dem. Og de små billige løsninger laves ikke i de mål, da seperat forforstærker typisk er rettet imod de lidt mere hardcore entusiaster der har haft mandsmod og hjerte nok til at lave et setup der ikke er dikteret af Bo Bedre. Herudover er de fleste seperate løsninger i samme størelse som de fleste billige integrerede. men hvis du kommer med max størrelse og pris kan det være det bliver lidt nemmere. Redigeret af kim olsen - 21-September-2008 kl. 20:55 |
|
Crown - there is no substitute.
|
|
![]() |
|
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
![]() |
Med mindre du finder nogle lidt ældre modeller uden HDMI, der er sat
kraftigt ned, fx den tidligere model fra Audiolab, så tror jeg faktisk den Audiolab 8000AP er det bedste bud. Den er lille, kan præcis det du skal bruge, og skulle - efter sigende, jeg har ikke hørt den, men går selv og lurer på een - lyde rigtig godt til prisen. Der findes andre, men de er langt dyrere, fx fra Marantz, Denon, Onkyo på vej, Rotel samme. NAD laver én i samme prisklasse som Audiolab, men den er på størrelse med en receiver. |
|
![]() |
|
Hr. Dam ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
Så er der emotiva umc-1 til 699$ som dog kun er i pre-order endnu og skal sendes fra usa. Se nederst i følgende link |
|
![]() |
|
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
![]() |
Der er faktisk netop kommet en test af Audiolab 8000AP på areadvd http://www.areadvd.de/lm/AV_Hardware/test_audiolab8000ap.sht ml Redigeret af Vanderlay - 22-September-2008 kl. 16:28 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |