|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
michaelw ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-December-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 262 |
![]() |
|
har den hdmi, hvis ja er det så 1,3? har du brugt den som av reciver? |
||
![]() |
||
michaelw ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-December-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 262 |
![]() |
|
jeg må give dig ret nu har jeg fået tvet og sat min gamle sat modtager til, billedet står rigtig godt på den, jeg er meget overrasket over hvor godt den tager min sat. Men fjernsynet understøtter altså også rgb |
||
![]() |
||
Sickboy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-April-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 249 |
![]() |
|
Ja den har 3 HDMI ind og 2 ud. De er alle HDMI ver. 1.3a. Og ja jeg bruger den som AV receiver. Det er en ny model fra Marantz(kom på markedet for ca. 2 måneder siden). Tjek dette link for flere detaljer : http://www.marantz.com/new/index.cfm?fuseaction=Products.Pro duct&cont=eu&bus=hf&prod_id=3794&series=comp &type=avr Personligt er jeg også vild med designet. Fedt der kun er 3 knapper på fronten. Men design er jo altid en smagsag Redigeret af Sickboy - 21-December-2008 kl. 20:03 |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Ja det gør det da, lige som alle andre gør det. Muligvis klistermærke modeller undtaget. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
![]() |
|
nok bare mig der ikke har så meget styr på begreberne :-) |
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
![]() |
||
Sickboy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-April-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 249 |
![]() |
|
Den fås naturligvis i sort, hvilket min iøvrigt er. Det miderste af fronten er i ALU. Det ser rigtig godt ud. Og 100W er rigeligt selv til mine ret store "grimme" gulvhøjtalere. Her er et link til en mindre test af receiveren : http://www.techradar.com/reviews/audio-visual/hi-fi-and-audi o/receivers/marantz-sr-6003-476805/review
Redigeret af Sickboy - 21-December-2008 kl. 21:13 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |