|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
mowa ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 343 |
![]() |
|
Klassikeren er Planet Earth - fåes på både Blu-Ray og det afdøde format. :) Fantastisk flot. |
||
![]() |
||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
|
Ved "naturfilm" forstår jeg film som normalt IKKE vises på boligmesse ![]() Af naturfilm er der Discoveryserien og klart Planet Earth fra BBC. |
||
![]() |
||
Bruce ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 09-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
![]() |
|
Uden at komme ind på de filmiske, men kun de tekniske kvaliteter, så er de flotteste BD film, jeg har set: Galapagos |
||
![]() |
||
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
|
Planeth Earth helt klart den er fantastisk optaget
![]() |
||
![]() |
||
synderen77 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 133 |
![]() |
|
Er det muligt at få Lost Season 3 i en version der kan spilles på en eu-afspiller?
|
||
![]() |
||
tma86 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2006 Status: Offline Point: 327 |
![]() |
|
Kan kun gi Bruce ret i at 2001 er flot. Efter min mening den flotteste jeg har set på Blu-ray. http://www.blu-ray.com/movies/movies.php?id=511&show=rev iew |
||
Mvh. Tommy
|
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Antartica dreaming er skam i 1080p - the ultimate TV performance tester |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
hyldig87 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
![]() |
|
Sys Ultraviolet er enormt flot nogle steder... Jo vist der er skruet totalt op for wow farverne og effekterne... men det ser dælme godt mange steder!!
På den anden side er det nok den dårligste film jeg nogensinde har set... Det er ikke en film der giver en fotorealistisk oplevelse, men wow effekten er stor! |
||
![]() |
||
Aqaitas ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() |
|
The Patriot extended cut... Den film er så skarp det næsten gør ondt..
|
||
You tried to stab me trough the neck, but you missed butterfingers!
|
||
![]() |
||
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() |
|
Den film står super godt. Jeg må også sige, at min personlige præference ligger hos SONY og Disney's utroligt skarpe AVC tranfers.
|
||
![]() |
||
Peoke ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
![]() |
|
Hvis man skal vælge en af de nævnte "naturfilm", hvilken skal man så vælge? Hvis vi snakker billedkvalitet - indholdet er underordnet.
|
||
But did you die?
|
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Jamen du har flere muligheder, Planet Earth, Galapagos og Antartica Dreamning. Personligt mener jeg at Antartica er den flotteste. Og det mener jeg pga. af detalje og farvekvaliteten |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |