|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Skurre ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() Sendt: 01-Januar-2011 kl. 14:56 |
Jeg søger erfaringer med hvilken NAS som er et godt valg til Squeezebox. Vil også gerne høre om hvor let den er at opsætte og vedligeholde. Jeg er godt klar over at Readynas er forberedt til SC, men jeg søger også erfaringer med andre fabrikater. Mit krav er en max-pris på 2000,-
|
|
//Skurre
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
En DS-207+ burde lige kunne gå an - har dog kun 128MB ram, men kan findes billigt på dba.dk
Ellers kan du købe en DS-209 til ca. 1500,- iflg edbpriser.dk - den har 256MB ram.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
schysler ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Januar-2011 Sted: 57 Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Sidder lidt og kigger efter det samme. har set en linkstation live hos dustin til 900,- men det lyder til at det ikke er helt ligetil at få den til at køre med squeezebox.
|
|
![]() |
|
Niller ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 193 |
![]() |
Jeg har en Qnap TS-110 med 1,5 TB harddisk, Det er noget af det billigste som nyt og det kører perfekt, MEN kun efter en latterlig besværlig opsætning med software downloaded fra et tysk forum - tror dog det er væsentlig lettere i dag.
Peace out |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() |
Jeg vil anbefale at nappe en model med mindst 256 MB RAM. Squeezecenter sluger over 100 MB når den kører, så hvis du ikke vil gå i knæ så sats på 209'eren. Jeg er meget tilfreds med min.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
Tror ikke længere DS209'eren er så nem at få fat i - den er vist udfaset mange steder - har dog set én på den blå avis, men den forsøges dog solgt til samme pris som jeg har givet for min fra ny...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |