|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
wanting ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 721 |
![]() Sendt: 01-Januar-2009 kl. 22:58 |
|
Hejsa
Skal du og have en blue ray som kan "lidt" og vil gerne have en der kan alt det nye... Har kigget på Philips BDP7200.... Hvad skal jeg købe ??? Den må også kunne afspille dvd film i et godkendt kvalitet.. |
||
![]() |
||
Dammark ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
![]() |
|
Jeg har købt en Panasonic BD35 ... den virker super til mit behov.
DVD syntes jeg også ser fint ud på mit Pana PX70. |
||
// Sebastian Dammark
www.dammark.net |
||
![]() |
||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
|
Jeg ville gå uden om Philips afspilleren, da den ikke lader til at understøtte alle de nye HD lyd codecs og/eller BD Live hvis det er noget du ellers ønsker. Jeg vil også anbefale dig at tage et kig på Panasonic BD35 da den har alle disse funktioner og til en meget fornuftig pris. Alternativt måske Sony BDP-350 (mangler dog DTS-HD Master Audio), BDP-550 eller selvfølgelig Playstation 3 hvis du også kunne tænke dig at kunne spille spil. Jeg kan nævne at jeg selv har en Panasonic BD55 og en Playstation 3. |
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
![]() |
||
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
|
Hej wanting. Tja det kommer jo lidt an på din reciever (hvis du har sådan en ![]() |
||
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
||
![]() |
||
wanting ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 721 |
![]() |
|
Synes bare panasonic er møg grimme.... Kommer der nye snart, for står ikke lige og SKAL købe den nu hvis der kommer nye om 1-2 mdr |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Ja men de er altså ret anonyme i designet. Og de leverer varen, hvilket må være det vigtigste.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
ja det er klart Er sony og panasonic så lige gode og yde samme på begge de "store" modeller Hvad med Pioneer BDP-LX71 ??
Redigeret af wanting - 02-Januar-2009 kl. 13:52 |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
LX71 er en formidabel afspiller. Både til BD, DVD og CD, og overgår efter min bedste overbevisning alt hvad der tidligere er nævnt i tråden. Den er noget langsom i optrækket, og visse HD lydformater kan ikke decodes internt i afspilleren før en opdatering af firmware - forventelig i marts |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
BeoBrian ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 305 |
![]() |
|
Hvis du har tid til det så overvej at se Oppo's løsning når den engang rammer markedet, jeg har hørt til februar, men som DVD-afspiller er den jo rost til skyerne, og de foreløbige meldinger har været klart positive for deres Blu-Ray løsning. Ellers ville jeg nok også kigge på Pioneer's BD-LX71 eller Panasonic's |
||
![]() |
||
ipk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2007 Sted: Viborg, Denmark Status: Offline Point: 333 |
![]() |
|
En god ting ved panasonic er, hvis man ikke har en Receiver som kan klare HD lydformaterne så kan den lave dem om til almindelig Dolby Digital eller DTS som du så kan få ind i Receiveren med et optisk kabel. |
||
Mv. Ivan
Panasonic 46G15 Viera, Panasonic DMP-BDT220, Denon AVR-2312, Monitor Audio BXW 10 SUB, Monitor Audio BX Center, Audio Pro Cinema/ Allroom C2. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Med Panasonic BD55 får du tilmed analoge udgange så du KAN få HD lyd selvom din reciever ikke har HDMI eller intern kodning.
|
||
![]() |
||
kimnorgaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 90 |
![]() |
|
Jeg overvejer meget en LX71. Hvad mener du med 'langsom i optrækket?' Altså hvor lang tid tager det f.eks. at loade hhv. en BD, DVD og CD? |
||
Kim Nørgaard
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |