|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
||
Redigeret af SVP03 - 17-Januar-2009 kl. 11:26 |
|||
SVP03
|
|||
![]() |
|||
Tank ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-November-2004 Status: Offline Point: 159 |
![]() |
||
Jeg har selv købt en Pasonic BD35, da den har fået fine anmeldelser. Se fx denne test: http://fpn.dk/digitalt/tv_foto/article1531296.ece
|
|||
![]() |
|||
kimnorgaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 90 |
![]() |
||
Er det ikke noget med at ingen af dem kan klare DTS-HD Master? |
|||
Kim Nørgaard
|
|||
![]() |
|||
clausewitz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1115 |
![]() |
||
Den indgår bare ikke i anmeldelsen (det er BD55) Redigeret af clausewitz - 18-Januar-2009 kl. 14:47 |
|||
![]() |
|||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
||
Jow, det kommer i en senere firmware. I en anden tråd snakkede man om at 71'eren heller ikke sende output ud som andet end 1080p. Som jeg forstår det vil afspilleren derfor ikke fungere med et TV der kun understøtter 720p. Jeg går udfra at det er det samme tilfælde med 51'eren når det er samme firmware. Jeg ville ikke selv kunne anbefale en afspiller med sådanne nogle handicap uden at kende modtagerens setup meget nøje.
|
|||
Med venlig hilsen,
Thomas |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jo! Der står, at BD35 svarer til BD55 men er dog ikke med 7:1 lydudgang. Hvis man ikke har brug for for 7:1 udgang, kan man med fordel købe BD35 Redigeret af Tank - 19-Januar-2009 kl. 01:26 |
|||
![]() |
|||
kimnorgaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 90 |
![]() |
||
I en senere firmware... :) Jeg ska'daha'! Hvis man har en reciever eller et TV som kan skalere det til 720P så tørrer det jo nok. |
|||
Kim Nørgaard
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |