|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Puma ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 596 |
![]() |
Hejsa Kan kun tilslutte mig forslaget om en Sony S350 her selv en sådan...Det er nok der hvor man få mest for pengene lige nu....Jeg betalte 1999,- i Sony-center Kolding for ca. 4 måneder siden. Sony har jo den fordel at de selv driver filmselskab, hvilket betyder de sandsynligvis har filmene som de smider i kasse til en kostpris på 20,- pr. stk.. NB: Du skal lige være opmærksom på at BDP-S350 ikke har indbygget dekoder til de nye HD lydformater, hvilket betyder din forstærker skal have en sådan indbygget....Alternativ skal valget være storebror som hedder BDP-S550 idet den har indbygget denne dekoder. Prisforskellen mellem de 2 modeller er ca. 1000 kr. Redigeret af Puma - 13-December-2008 kl. 10:26 |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
er det ikke kun DTS HD den ikke kan decode(PCM)?
men de fleste film kommer dog med DTS HD |
|
![]() |
|
Puma ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 596 |
![]() |
BDP-S350 kan ikke dekode hverken DTS HD eller Dolby TrueHD, hvilket betyder den skal tilsluttes en forstærker som kan håndtere dette via et bitstream signal såfremt man ønsker og få den fulde udnyttelse af HD lyden på en BD.....Den sender disse type signaler som alm. DTS og Dolby surround lyd |
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
Det er jeg ikke helt overbevist om at du har ret i Puma. Jeg mener bestemt Sony BDP-350 kan dekode Dolby TrueHD. Det er dog rigtigt at den "kun" kan bitstreame DTS-HD Master Audio. Den kan dog godt dekode DTS-HD Core sporet.
|
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
|
jnvir ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
![]() |
Denne http://www.geco.dk/product.asp?product=1376 Ved godt, at Geco kun handler med momsregistrerede. Henter selv en i næste uge til mit Sharp tv. Alternativet er at give 500 kr. mere hos EG
|
|
![]() |
|
![]() |
[hedberg Skrev]
Det er jeg ikke helt overbevist om at du har ret i Puma. Jeg mener bestemt Sony BDP-350 kan dekode Dolby TrueHD. Det er dog rigtigt at den "kun" kan bitstreame DTS-HD Master Audio. Den kan dog godt dekode DTS-HD Core sporet.
Jeg må desværre erkende du har ret BDP-S350 efter et studie af min manual den kan godt dekode Dolby TrueHD...Sorry Redigeret af Puma - 14-December-2008 kl. 01:28 |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Jnvir Du skal jo lige huske at prisen er ex. moms samt, at skattefar ikke bryder sig om folk som stiller firma indkøbt udstyr, hvor af der ikke er betalt moms, til rådig for aktiviteter som ikke vedrørere firmaets aktiviteter..... Skal du indbetale momsen bliver prisen 1998,- så du har altså sparet en helt krone på denne handel.... men lidt har dog også ret Redigeret af Puma - 14-December-2008 kl. 01:36 |
|
![]() |
|
Michael Eriksen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Hej PKK Stod i samme situation for et par måneder siden. Har selv valgt Panasonic BD-35. Havde Sony's tidligere model S-300, men jeg var blevet træt af, at den var temmelig langsom om at starte op. BD-35 er noget hurtigere (40-60 sek fra power on til filmen er i gang). Har dog ikke prøvet Sonys nye model S350, og ved derfor ikke, hvor meget hurtigere den er blevet sammenlignet med forgængeren. Et andet aspekt der var udslagsgivende for mig var, at jeg har panasonic tv, og derfor kan spare en fjernbetjening. Jeg købte hos komplett.dk og prisen var 2.450 inkl. moms (ingen film). Bestilte den ene dag og hentede den dagen efter i deres butik nær rådhuspladsen. Jeg har bestemt ikke fortrudt købet. Billedet er fantastisk med Blueray film, og også meget fint med de gamle DVDer, som den opskalerer uden problemer. mvh Michael Eriksen Redigeret af Michael Eriksen - 14-December-2008 kl. 17:01 |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
En sony s350 er rimelig kvik, noget hurtigere end min tidligere pan DB50 |
|
![]() |
|
jnvir ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
![]() |
Det regnestykke må du gerne forklare. Nu skal momsen jo altid betales (DK<->DK). At nogle kan trække den fra og andre ikke, er for såvidt uniteressant hér. Hvor kommer din krone fra? Jeg antager, at du ikke er fra kongehuset, for dér betaler man ikke moms - eller rettere man får den tilbage. |
|
![]() |
|
![]() |
Hej jnvir Dit link henviser til et online shop som opgiver prisen både med og uden moms.....Jeg prøver bare at sige prisen uden moms er lidt uintersant for alle som skal have den stående hjemme i privaten, for der kan vi jo ikke trække momsen fra over vores virksomheds regnskab enig ??? Prisen for denne afspiller er i udsalg i det sony center hvor jeg handlede 1999,- et hurtigt regnestykke gav en besparelse på 1,- men jeg kan godt se nu med med alm. afrundningsregler at også er de 1999,- |
|
![]() |
|
![]() |
Hvilket Sony center sælger denne Sharp til 1999 kr. inkl. moms? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |