Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
xcardman
Guld medlem
Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
|
Sendt: 15-December-2008 kl. 20:12 |
du mener vel sony
|
 |
jnvir
Super bruger
Oprettet: 01-Maj-2006
Point: 428
|
Sendt: 15-December-2008 kl. 22:49 |
jnvir skrev:
Puma skrev:
Hej jnvir
Dit link henviser til et online shop som opgiver prisen både med og uden moms.....Jeg prøver bare at sige prisen uden moms er lidt uintersant for alle som skal have den stående hjemme i privaten, for der kan vi jo ikke trække momsen fra over vores virksomheds regnskab enig ???
Prisen for denne afspiller er i udsalg i det sony center hvor jeg handlede 1999,- et hurtigt regnestykke gav en besparelse på 1,- men jeg kan godt se nu med med alm. afrundningsregler at også er de 1999,-
|
Hvilket Sony center sælger denne Sharp til 1999 kr. inkl. moms?
|
Nej. Den person, jeg citerer (Puma), påstår, at en bestemt Sharp er på tilbud hos Sony (?)
|
 |
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
|
Sendt: 15-December-2008 kl. 23:31 |
Der er kun talt om en Sony 350
|
 |
jnvir
Super bruger
|
Sendt: 16-December-2008 kl. 00:00 |
Kampus skrev:
Der er kun talt om en Sony 350 |
Jeg ved, hvad jeg har skrevet og linket til. Det kunne Kampus jo tjekke.
|
 |
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
|
Sendt: 16-December-2008 kl. 00:06 |
Puma skrev:
Hejsa
Kan kun tilslutte mig forslaget om en Sony S350 her selv en sådan...Det er nok der hvor man få mest for pengene lige nu....Jeg betalte 1999,- i Sony-center Kolding for ca. 4 måneder siden.
Sony har jo den fordel at de selv driver filmselskab, hvilket betyder de sandsynligvis har filmene som de smider i kasse til en kostpris på 20,- pr. stk.. 
NB: Du skal lige være opmærksom på at BDP-S350 ikke har indbygget dekoder til de nye HD lydformater, hvilket betyder din forstærker skal have en sådan indbygget....Alternativ skal valget være storebror som hedder BDP-S550 idet den har indbygget denne dekoder. Prisforskellen mellem de 2 modeller er ca. 1000 kr.
|
Puma snakker kun om SONY!!!!!
|
 |
Puma
Guld medlem
Oprettet: 05-September-2004
Point: 596
|
Sendt: 16-December-2008 kl. 00:11 |
Hej Jnvir
Du har altså gjort os lidt forvirret... Vi tale alle i dennne tråd om BDP-S350 fra Sony, hvorfor jeg overser at der ret faktisk er tale om en Sharp BD-HP21S som du henviser til i dit link.... Sorry.
Det er ud til at være en fin maskine, men den mangler desværre lige muligheden for at afspille de kommende BD live, idet dette kræver mulighed for opkobling på nettet. Så var jeg i dit sted ville jeg måske lige overveje muligheden for at bytte den til enten en Sony eller Panasonic BD afspiller til samme pris for de har begge denne mulighed.
|
 |
jnvir
Super bruger
|
Sendt: 16-December-2008 kl. 00:13 |
Kampus skrev:
Puma skrev:
Hejsa
Kan kun tilslutte mig forslaget om en Sony S350 her selv en sådan...Det er nok der hvor man få mest for pengene lige nu....Jeg betalte 1999,- i Sony-center Kolding for ca. 4 måneder siden.
Sony har jo den fordel at de selv driver filmselskab, hvilket betyder de sandsynligvis har filmene som de smider i kasse til en kostpris på 20,- pr. stk.. 
NB: Du skal lige være opmærksom på at BDP-S350 ikke har indbygget dekoder til de nye HD lydformater, hvilket betyder din forstærker skal have en sådan indbygget....Alternativ skal valget være storebror som hedder BDP-S550 idet den har indbygget denne dekoder. Prisforskellen mellem de 2 modeller er ca. 1000 kr.
|
Puma snakker kun om SONY!!!!!
|
Når hr/fru Puma svarer mig på mit indlæg med min link:
Hej Jnvir
Du skal jo lige huske at prisen er ex. moms samt, at skattefar ikke bryder sig om folk som stiller firma indkøbt udstyr, hvor af der ikke er betalt moms, til rådig for aktiviteter som ikke vedrørere firmaets aktiviteter.....
Skal du indbetale momsen bliver prisen 1998,- så du har altså sparet en helt krone på denne handel.... men lidt har dog også ret 
er det vel rimeligt at antage, at der refereres til det jeg skriver? Eller er det for meget at forlange?
Redigeret af jnvir - 16-December-2008 kl. 00:14
|
 |
mathbarnie
Junior bruger
Oprettet: 09-December-2008
Point: 25
|
Sendt: 17-December-2008 kl. 14:09 |
Hopper lige med ind på tråden...
Hvad foreslås hvis forstærker ikke selv kan decode de nye formater og kun har optisk/coax/5.1ch analog indgange?
|
 |
Naiera
Platin medlem
Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12430
|
Sendt: 17-December-2008 kl. 14:11 |
Denon DVD-3800BD
|
 |
mathbarnie
Junior bruger
Oprettet: 09-December-2008
Point: 25
|
Sendt: 17-December-2008 kl. 14:14 |
He he.. Ja, den ville nok stå godt til min ditto avr-2106, men nok også LIDT overkill... Kunne nok skifte både forstærker og købe DVD-1800BD for mindre..
|
 |
Puma
Guld medlem
Oprettet: 05-September-2004
Point: 596
|
Sendt: 17-December-2008 kl. 16:55 |
Det at forstærkeren kan dekode HD lyd betyder, at din forstærker er af nyere dato med et antal HDMI indgange og en HDMI udgang som tilsluttes fjensynet.
via denne forbindelse kan den sende både lyd og billled i HD kvalitet...Såfremt ens forstærker samtidig kan dekode et bitstream signal fra ens BD afspiller, er det ikke nødvendigt at vælge en BD afspiller som har denne funktion indbygget.
Som kan kan se udfra mit setup (signatur) har jeg en BD afspiller BDP-S350 som ikke tilfulde kan dekode HD lyde, men min forstærker AVR-1909 kan klare denne opgave via et bitstream signal.....Jeg må sige det lyder bar helt fedt med HD-lyd næsten den samme forbedring som på billedsiden
PS: Din AVR-2106 kan mig bekendt ikke bruges i den sammenhæng, idet den ingen HDMI indgang / udgang har der erdesværre er kravet såfremt man vil have fuld udnyttelse af HD lyd der men ikke sagt man kan få fed lyd via en optisk lydforbindelse men helt fuld HD lyd er det desværre ikke......
Redigeret af Puma - 17-December-2008 kl. 17:28
|
 |
Chunga
Ny bruger
Oprettet: 05-December-2008
Point: 9
|
Sendt: 17-December-2008 kl. 17:18 |
Jeg har samme erfaring med 350´eren. Dog med en Onkyo. Signalet skal igennem forstærkeren gennem HDMI kablet for at kunne udnytte HD lyden. Det havde jeg ikke lige tænkt over da jeg begyndte at investere i Blue Ray. Anyway. Lyden er god, men kan man "leve" med dolby digital kan den jo også klare dette. Har du ikke forstærker med HD decoder skal du købe nummeret større og ofre de sidste 1000.-.
Ud over det er det en fornøjelse også at se de gamle film på 350´eren. De står vildt flot og til tider er det svært at se forskel på BD og DVD. Det er bestemt ikke alle film det kan betale sig at købe på BD. Et ordentligt kabel er også påkrævet for at få fuld udbytte af HD signalet (selvfølgelig)
|
 |