|
Hvilken Blu-ray afspiller i prislejet 1000 kroner? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19645 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-April-2017 kl. 16:03 |
Min DVD afspiller har kun RGB overførsel, det ses tydeligt after opgraderingen fra 42 til 50".
Derfor overvejer jeg at købe mig en Blu-ray afspiller. Den nuværende DVD er en tussegammel Pioneer DV-370, som er lynhurtig til alt, opstart af disk, jump til næste kapitel, layerskifte, til trods for sin høje alder (den er vel fra 2004 eller sådan noget). Hvor finder jeg i dag en Blu-Ray, der er hurtig, simpel og fysisk lille, som holder i mange år og som ikke koster over 1000 kroner? Bud og erfaringer søges :-) Klaus |
|
![]() |
|
Hancock ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2005 Sted: Valby Status: Offline Point: 544 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv at kigge på BDP-S3700B fra Sony, til 699,- i Bilka.
Det er en kvik lille fyr. |
|
/Hancock
Livet er bare for kort til interlaced TV og lorteøl |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
Skal den være kodefri på DVD?
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19645 |
Min nuværende DVD er ikke kodefri, så det er intet krav.
Klaus |
|
![]() |
|
Den ser fin ud. Er der andre der har nogle bud? Klaus |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Tag et kig på Panasonics maskiner. Hurtig betjening og generelt god levetid.
M.v.h. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
En speciel model at gå efter?
Panasonics hjemmeside er edderperkemig ringe til at lave rn sammenligning på! Klaus |
|
![]() |
|
Ud fra dine ønsker: http://www.pricerunner.dk/pl/4-3145441/DVD-og-Blu-Ray-afspillere/Panasonic-DMP-BD843-Sammenlign-Priser
M.v.h. |
|
![]() |
|
Det blev til en gammel model, nemlig Panasonic BDT280, en demomodel til 1000 kroner.
Klaus |
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
samsung h8500n der får du en harddisk optager oveni
|
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() Få du lige Klaus til at købe noget der står Samsung på.... ![]() M.v.h. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |