recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken Blu-Ray afspiller skal man vælge?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvilken Blu-Ray afspiller skal man vælge?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Tingleff Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 112
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2009 kl. 12:31
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Det er såmænd ikke så galt. Entry level Onkyo 607 kan vist fåes til omkring 3000 kr i Tyskland. Den er så ikke så pæn som HK, men den er faneme effektiv.

Effektiv = irriterede naboer - mine Audiovectorer M3 signature, kræver ikke så meget power for at spille - dog vil de rigtig gerne have en amp, der kan tøjle dem, men sådan har alle gode højtalere det jo.

Men anyway 3K her og der bliver hurtigt til mange penge.. så det må vente med ny amp

Har lige kontaktet mit led i samsung regi - for at høre ham, hvad han kan sælge en af deres topmodeller til.. kunne jo være ret interessant, og har ligeledes spurgt ham mht. firmware m.v.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2009 kl. 12:55

Oprindeligt skrevet af Tingleff Tingleff skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Det er såmænd ikke så galt. Entry level Onkyo 607 kan vist fåes til omkring 3000 kr i Tyskland. Den er så ikke så pæn som HK, men den er faneme effektiv.

Effektiv = irriterede naboer - mine Audiovectorer M3 signature, kræver ikke så meget power for at spille - dog vil de rigtig gerne have en amp, der kan tøjle dem, men sådan har alle gode højtalere det jo.

Men anyway 3K her og der bliver hurtigt til mange penge.. så det må vente med ny amp

Har lige kontaktet mit led i samsung regi - for at høre ham, hvad han kan sælge en af deres topmodeller til.. kunne jo være ret interessant, og har ligeledes spurgt ham mht. firmware m.v.

Nå det er nu ikke mht udgangseffekt at jeg mener effektiv, nærmere dens håndtering af HD lyd, opsætning og dagligt brug. Der er den suveren til prisen. Men som sagt entry level, og den kan nok ikke helt matche den gode lyd i stereo, som du er vant til fra HK.

Til top
Gerdes Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

recordere.dk teamet

Oprettet: 12-Februar-2006
Point: 425
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2009 kl. 15:02

I forvejen har jeg Harman Kardon, som surround Reciever

Hvilken model?

Redigeret af Gerdes - 22-August-2009 kl. 15:04
Den der køber dyrt græder kun en gang. Den der køber billigt græder flere gange.
Til top
Tingleff Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Maj-2009
Point: 112
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2009 kl. 23:55
Oprindeligt skrevet af Gerdes Gerdes skrev:

I forvejen har jeg Harman Kardon, som surround Reciever