recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken blu-ray afspiller ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvilken blu-ray afspiller ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Glennda Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 130
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilken blu-ray afspiller ?
    Sendt: 27-Juni-2009 kl. 20:17

Hej med jer :-)

Jeg kunne godt tænke lidt gode råd ? Da jeg har en lidt ældre surround receiver som ikke har de nye hd formater. men den har 7.1 indgang så det aller vigtigeste krav er at den kan dekode de nye lossless og ect altså alle de nye :-) og smide dem ud analog så jeg kan nyde dem på min ældre receiver. Så derfor har jeg kigget lidt på pana 80 og samsung bdp 3600 og sony 550 og også den nye philips bdp 7300 den skulle være rigtig god i både lyd og billede.

Jeg hælder lidt på samsung da den også har 7.1 ud og wifi og lidt mere gejl men jeg har også læst at den har sync problemer også på blu-ray men jeg har kun læst gode ting om philips men den er også ca 500 kr dyrere.

Men hvilken en af dem ville I vælge og er der nogle nye på vej ?

På forhånd tak

Glenn

Focal Utopia micro Be Højtaler Oled LG 65".Denon pma a-110 forstærker. Samsung 3DBlu Ray.Sony DAT dtc2000ES.
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2006
Point: 2911
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2009 kl. 12:21

Der kommer hele tiden nye afspillere. Personligt ville jeg nok ikke vælge en Samsung. Jeg kender et par stykker som har skiftet deres ud fordi Samsung er sløve til at få rettet firmware fejl. Det er temmeligt frustrerende når man har købt en ny film og afspilleren bare ikke vil afspille den.

Jeg har selv bl.a. en Panasonic BD55. Jeg har aldrig oplevet diske den ikke kunne afspille og Panasonic er flinke til at opdatere firmwaren. Den er dog lidt trist på evnen til at afspille DVD'er, men det fungerer da. Som jeg i dag har valgt en anden afspiller, så syntes jeg stadig Panasonic er værd at kigge på - ikke mindst til prisen så leverer de nogle fine produkter.

Redigeret af hedberg - 28-Juni-2009 kl. 12:36
Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2009 kl. 12:30
Personligt ville jeg nok ikke vælge en Panasonic, du mener vel samsung

havde nok også valgt en panasonic eller sony. Har selv prøvet med min Bd50 og den virkede fint med analog. Min denon skulle bare sættes op +10 db på subben under analog multi. Den mulighed havde jeg på min tidligere denon 2105.
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2006
Point: 2911
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2009 kl. 12:49

Ja, Det var lige en tastebøf. Er rettet.

Jeg syntes heller ikke Panasonic er perfekt. Men i forhold til alternativerne, så syntes jeg det er det bedste valg i prisklassen.

Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
Logifire Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Januar-2009
Point: 104
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2009 kl. 23:33

Jeg er også på udkig efter en B-afspiller, men den skal nok også bruges som cd afspiller. Har i nogen erfaringer der?

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu