recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken Bluray skal jeg vælge ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken Bluray skal jeg vælge ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
senorkaka Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-Oktober-2011
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 38
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér senorkaka Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilken Bluray skal jeg vælge ?
    Sendt: 20-Oktober-2011 kl. 00:13
Skal have mig en ordentlig Bluray afspiller, bruger pt min PS3, men vil gerne have en bedre afspiller.

Har kigget på oppo bdp-93, denon DBP-2012UD og cambridge azur 651BD, men hvilken skal man vælge og hvorfor og er de i det hele taget så meget bedre end fx en panasonic til 3000

Michael
Til top
hw1270 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 18-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 30
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hw1270 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2011 kl. 15:13
Hej Michael,

Har selv gået og luret på de samme maskiner. Og da Denon 2012 blev sat kr. 1900,- ned forleden købte jeg den.

Jeg blev ikke skuffet - både lyd og billede et fantastisk flot. Også som Cdafspiller er den i top.

Henrik
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2011 kl. 15:28
Oprindeligt skrevet af senorkaka senorkaka skrev:

Skal have mig en ordentlig Bluray afspiller, bruger pt min PS3, men vil gerne have en bedre afspiller.

Har kigget på oppo bdp-93, denon DBP-2012UD og cambridge azur 651BD, men hvilken skal man vælge og hvorfor og er de i det hele taget så meget bedre end fx en panasonic til 3000

Michael
Om de lidt dyrere afspillere er pengene værd i forhold til f.eks. en Panasonic afhænger helt af, hvad du prioritere. Er dit ønske primært afspilning af BD og lidt DVD, så er Panasonic afspilleren glimrende.Smile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
senorkaka Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-Oktober-2011
Sted: Holstebro
Point: 38
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér senorkaka Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2011 kl. 15:42
Er mest pga lydsiden der er vel ikke så meget at hente på billedkvaliteten da det mest er bluray jeg ser... overvejer kraftigt at vente til asus o play kommer i januar, den ser interessant ud.
Til top
flov Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-December-2010
Sted: Danmark
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2011 kl. 06:59
Oprindeligt skrevet af hw1270 hw1270 skrev:

Hej Michael,

Har selv gået og luret på de samme maskiner. Og da Denon 2012 blev sat kr. 1900,- ned forleden købte jeg den.

Jeg blev ikke skuffet - både lyd og billede et fantastisk flot. Også som Cdafspiller er den i top.

Henrik
Hej Henrik.
Hvor har du fundet Denon 2012 - til den pris ?
Til top
flov Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-December-2010
Sted: Danmark
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2011 kl. 07:17
Oprindeligt skrevet af flov flov skrev:

Oprindeligt skrevet af hw1270 hw1270 skrev:

Hej Michael,

Henrik
Hej Henrik.
Hvor har du fundet Denon 2012 - til den pris ?
sorry Embarrassed - havde lige overset -sat ned med 1900 -
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu