|
Hvilken Bluray skal jeg vælge ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
senorkaka ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2011 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 38 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Oktober-2011 kl. 00:13 |
|
Skal have mig en ordentlig Bluray afspiller, bruger pt min PS3, men vil gerne have en bedre afspiller.
Har kigget på oppo bdp-93, denon DBP-2012UD og cambridge azur 651BD, men hvilken skal man vælge og hvorfor og er de i det hele taget så meget bedre end fx en panasonic til 3000 Michael
|
||
![]() |
||
hw1270 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hej Michael,
Har selv gået og luret på de samme maskiner. Og da Denon 2012 blev sat kr. 1900,- ned forleden købte jeg den.
Jeg blev ikke skuffet - både lyd og billede et fantastisk flot. Også som Cdafspiller er den i top.
Henrik
|
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
senorkaka ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2011 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 38 |
|
Er mest pga lydsiden der er vel ikke så meget at hente på billedkvaliteten da det mest er bluray jeg ser... overvejer kraftigt at vente til asus o play kommer i januar, den ser interessant ud.
|
||
![]() |
||
flov ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-December-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 19 |
|
Hej Henrik. Hvor har du fundet Denon 2012 - til den pris ?
|
||
![]() |
||
flov ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-December-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 19 |
|
sorry
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |