|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DjonDjoe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2004 Status: Offline Point: 266 |
![]() Sendt: 16-Januar-2007 kl. 08:47 |
Udover en HTPC og en Xbox hvad kan så streame video fra en NAS harddisk? Jeg tænker på DivX/Xvid samt rippede DVD'er (.vob og meget gerne .iso)
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3849 |
![]() |
Der ligger flere gode anmeldelser på www.mpcclub.com Men det er f.eks TVIX, IAMM, Netgear m.m. Overvejer selv en TVIX HD M-4000P hvor man selv kan montere en HDD. Den er dog knap kommet til landet endnu. Iflg shg.dk kommer den på lager d. 6/2 |
|
![]() |
|
dreamer81 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() |
prøv at søge på dsm-520 fra d-link.
Den rykker røv. min dsm-520 er sluttet til min nas (ds-106e fra synology) det virker perfekt! Redigeret af dreamer81 - 26-Januar-2007 kl. 12:48 |
|
![]() |
|
Business101 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 423 |
![]() |
hviken sikkerhed kører du på det trådløse netværk?
har du prøvet at køre WPA |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |