recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken box med Harddisk kan bruges til DB
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvilken box med Harddisk kan bruges til DB

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Claus_C Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilken box med Harddisk kan bruges til DB
    Sendt: 20-Maj-2010 kl. 13:57
Hej

Er der nogen der ved om der findes en box med harddisk som virker til Dansk Bredbånd?

Vil en Motorola VIP 1960 virke?

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2010 kl. 15:47

Modtagerne er mig bekendt udbyderspecifikke.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Claus_C Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2010 kl. 15:56
Ja, jeg har en VIP 1910-9 nu, som jeg købte på Ebay, da jeg tilsluttet den, hentet den Dansk Bredbånds egen software.

Det var mere om de havde flere bokse oprettet i deres system, som man kunne tilslutte.
Til top
Mille75 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: DK
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2010 kl. 09:28
Hejsa... Jeg vil gerne lige følge op på dette, vil det sige at du har købt en brugt boks og kunne så tilslutte denne uden problem ? Vi har nemlig også købt en boks, men den står bare med lys i en gul prik og kommer ikke videre...
Til top
Jubas Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Juni-2008
Sted: Aarhus, DK
Point: 83
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2010 kl. 11:54
IPTV udbyderne "låser" deres bokse til deres eget net, ved kun at sende signeret software ud, til signerede bokse. Nogle udbydere understøtter også usignerede bokse.

Kig i bunden af din motorola 19XX box, se om der står Motorola, eller om der står et udbydernavn, så som "stofa/comx/dbnet/boxer/andet", hvis der står et udbydernavn, er den låst til den pågældende udbyder, hvis der kun står Motorola, er den usigneret, og kan måske bruges, hos din udbyder.

Hvis DBnet ikke understøtter optagelse, med deres nuværende bokse, gør deres software nok heller ikke, så det vil nok ikke hjælpe at købe en vip1960/1963.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu