|
Hvilken box til streaming af hovedsageligt lyd ? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
sonos
|
|
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
|
![]() |
|
19thcenturyman ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-December-2011 Status: Offline Point: 1 |
Hej Shulz.
Jeg har Sonos og er superglad. Jeg har aldrig hørt så meget musik og så nemt. Vi streamer TDC play og Youtube lyd fra vores Ipads og pods via airplay til Sonos og bruger Sonos controlleren på Ipxx. Min søn, som er Windows og Androidbruger brokkede sig idag over at han ikke kunne streame sin musik fra sin PC og telefon til Sonos. Lidt surfing senere og behold, Eye-C påstår at de kan streame fra android til airplay. Jeg hentede app'en som markedsføres som en app til at tag'ge content på nettet dele det der. samt streame via til bl.a. airplay. Men jeg og sønnen rodede lidt rundt, og sørme om man ikke også kan vælge at streame lokal musik fra telefonen. Men jeg kunne ikke vælge "play to" airplay ![]() Derimod kunne jeg streame direkte til Sonos, og det havde de ikke reklameret med ![]() Det er tilsyneladende dlna klienten i selve S5'erne som kan modtage streamen. Jeg har kun eksperimenteret et par minutter, så der er sikkert flere overraskelser i vente, og jeg er IKKE feinshmecker på lydsiden og skal derfor ikke gøre mig klog på lydkvaliteten, men det kommer ud af højttalerne. App'en er lidt upoleret, feks virker volumenkontrollen ikke som forventet men det går. Sonos controlleren viser at der streames samt information om track osv. Ser ud til at dine ønsker ang. de tekniske muligheder næsten er klar. MVH |
|
/LArs
|
|
![]() |
|
Schulz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
Tak for oplysningen
![]() ![]() |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Lad os høre, hvordan det går med købet og hvor godt de forskellige features fungerer i praksis i forhold til dine krav. (Interessant for andre med de samme overvejelser)
|
|
![]() |
|
Mortenh1 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-August-2011 Status: Offline Point: 18 |
Kan du godt få det til at virke med at streame fra android til AirPlay ? Fx. Spotify ? Jeg overvejer nemlig at købe en receiver med AirPlay men har ingen Apple produkter så vil nok blive med android. |
|
![]() |
|
Schulz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
Jeg skal nok vende tilbage når jeg får købt en på et tidspunkt.... Det har været en dyr jul, så der kan godt et par måneder endnu
![]() ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |