|
hvilken box? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
boab ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2010 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Januar-2013 kl. 21:55 |
Jeg er mest gået over til steaming tjenester, og vil derfor udskifte mit kabel tv med DDT og bare de licensbetalte kanaler. Og vil høre hvad I vil anbefale! Jeg kan godt leve med kun en tuner, men vil meget gerne kunne flytte optagelser rundt på div dimser i huset, og kan forstå dette kan være et problem med HD kanalerne?
Har set på Humax BXR-HD2 men den har vist et ret låst .trp fil format. nogle råd? |
|
/boab
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
nu skal jeg ikke gøre mig klog på hvilken box du skal købe, men vil da lige indskyde at så vidt jeg er orinteret så er der da kun DR HD (pt) som HD kanal der kan optages fra på DDT
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
Clint? Jeg kender kun DC1, og der kan optagelser afspilles på pc, så det kan ikke være låst.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Du skal nok kigge på noget mediacenter. Men det ved jeg ikke en dyt om.
![]() |
|
![]() |
|
boab ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2010 Status: Offline Point: 2 |
jeg har pt mediecenter, og overfører / converterer alt (på nær noget HD, har ikke fundet ud af mønsteret) til PC
Clint DC1 er DVB-C jeg skal bruge en DVB-T men måske Clint AT1? http://www.clintdigital.com/da/produkter/details/108/47/media/clint-at1---terrestrisk-tv-dvb-t kan dog ikke se hvad format den gemmer i (men Dansk? yay!)
|
|
/boab
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |