|
Hvilken bærbar til 13-årig dreng? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
PeterIvan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-August-2009 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 93 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Juni-2014 kl. 20:41 |
Hej alle!
Jeg har en veninde, som står og skal købe en bærbar til hendes søn på snart 13. Den skal bruges til skole, men helt sikkert også til lidt spil. Budgettet ligger omkring 5-6000,- kr, og jeg har selv fundet disse to: Lenovo på laptops.dk Lenovo G510: Core i7, 8 GB RAM, 2GB Radeon HD8750M. 5.295,- kr eller Lenovo på Føniks.dk Lenovo Z50: Core i5, 8GB RAM, 2GB nVIDIA GeForce 840M. 5.699,- kr Hvilken ville I vælge? er GeForce 840M bedre end Radeon HD8750M, og så meget bedre, at det kan betale sig "kun" at tage en 2-kernet cpu? Andre bud? På forhånd tak! /P Redigeret af PeterIvan - 25-Juni-2014 kl. 20:44 |
|
![]() |
|
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vil sige sådan her, overvej også at kigge på Asus/MSI (selvom jeg tror du finder mest hos asus i det prisleje)
Men de fleste gamere bruger i dag i5-4xxx og så er grafikkortet helt op til en selv, om man er til AMD eller Nvidia (jeg kan personligt bedst med Nvidia, både drivere, alsidigheden og ydelsen, og har prøvet begge!) <- hvad end du gør, gå IKKE under 8GB ram. GTX 800 serien skal sammenlignes med Radeon 9000 eller R9 280-295x serien. (alle af mobile versioner selvfølgelig, da man aldrig kan realistisk sammenligne mobilt med stationært) |
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |