|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7976 |
![]() |
Jeg får min Toshiba i morgen - så kan jeg svare på om skærmen er "irriterende blank". Jeg tror de ord du henviser til for Fujitsu-Siemens og Toshiba mere er betegnelser / varenavne for hvor godt skærmbilledet står mht. skarphed, kontrast o.lign. Jeg tror også Toshibaen er et godt køb. Den er utroligt spækket i forhold til prisen. Designmæssigt ville jeg måske hellere have LG, fordi de har blå kabinetter - men jeg synes nu også at Toshibaen er fint designet. Og hvis man er træt af de traditionelle computerfarver kan man bare kigge på www.lapjacks.com .... |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7976 |
![]() |
Nå jeg må styre mit indre barn til på tirsdag - har lige fået at vide at den ikke kommer i morgen.
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
himharbo ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
ok, ja det er lidt surt mvh. Kasper |
|
![]() |
|
![]() |
Nå, nu har jeg haft computeren (Toshibaen) i en måneds tid og jeg må sige, den er bare lækker!!! Kan absolut anbefales! |
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
himharbo ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
ok, det lyder godt. Den havde blank skærm ikke? Er der noget genskin af betydning? Mvh. Kasper |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, den har blank skærm - og ja der er genskin hvis den står forkert i forhold til f.eks. vinduer. Men det er ikke et større problem synes jeg.
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |