|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
TvHomer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-August-2009 Status: Offline Point: 756 |
![]() Sendt: 10-September-2009 kl. 09:59 |
||
Jeg skal bruge en mindre, fornuftig og billig centerhøjtaler i sort, er der nogen der kan anbefale en? Den skal ikke være alt for dyr, da det blot er en midlertidig løsning indtil jeg skal have front og center i samme mærke.
|
|||
![]() |
|||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() |
||
Kig på www.dba.dk der er tit udemærket højtaler til billige penge. Jeg købte f.eks en B&W 600 til 800 kr til min søn.
|
|||
![]() |
|||
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
![]() |
||
Du skal bare huske at det er center ,der faktisk udgør basen i dit lydbillede (surround) så der ,skal der nok spares mindst
![]() Redigeret af len61 - 10-September-2009 kl. 13:14 |
|||
![]() |
|||
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
||
Men da det er en midlertidig løsning, så er det måske heller ikke der der skal ofres mest?
Ville også kigge brugt hvis det kun var midlertidigt.. eller måske helt undvære? |
|||
![]() |
|||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
||
Hvis det er helt rigtig så skal center højtaler værre 100% ens med front højtaleren, derfor ville det værre en ide at købe den samme højtale som center som den man har købet som front højtaler, da mange gang er center en spare udgave at selve front højtaler, så hvis man bruger gulv højtale så skal man bruge 3 hele ens og det samme med stand højtale.
Fx. bruge M&K helt ens højtale som front og center. |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
Hehe, da jeg brugte en midlertidig center, var det en autohøjttaler. Og det fungerede!
![]() |
|||
![]() |
|||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
||
Hehe, men hvordan var så lige lyden ![]() ![]() Redigeret af Startrek - 10-September-2009 kl. 13:24 |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
Det tror jeg ikke vi skal komme nærmere ind på. Tror ikke det ville du' nu hvor jeg er bedre vant |
|||
![]() |
|||
TvHomer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-August-2009 Status: Offline Point: 756 |
![]() |
||
Så måske skulle jeg bare starte med at få fat på en billig, men ok almindelig højtaler?
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ja det ville da være dumt at smide for mange penge ud på det, når du alligevel vil ha' et helt nyt setup. |
|||
![]() |
|||
AndersSkov ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
||
Har du prøvet at sætte din opsætning til "No-center-speaker" eller hvad de nu hedder på din receiver, og så høre hvad center-simulering giver? Hvis du har nogle gode fronthøjttalere kan denne simulerede center-kanal måske endda lyde bedre end en ringe centerhøjttaler Mvh |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det kan der godt værre noget om ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |