recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken Centerhøjttaler?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken Centerhøjttaler?

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2013 kl. 22:14
Kommer sommetider til salg. Har selv købt min brugt for 1600 kr da den havde ridser mm

Redigeret af Kampus - 11-Februar-2013 kl. 22:16
Til top
mylle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Juli-2004
Sted: Hjallerup, DK
Point: 1299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mylle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2013 kl. 22:20
OK. Ja, så er vi nede i mit pris leje. Vil du sælge ;)
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2013 kl. 22:22
Nej ikke på vilkår, det er den for god til :-O
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2013 kl. 22:36
Oprindeligt skrevet af mylle mylle skrev:

OK. Ja, så er vi nede i mit pris leje. Vil du sælge ;)

Du køber bare den her.http://www.dba.dk/hoejttaler-kef-iq6c-jeg-h/id-89416142/
Til top
mylle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mylle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2013 kl. 22:45
OK. Den ser faktisk også spændende ud!
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2013 kl. 23:08
Du får ikke bedre center til prisen.
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Point: 1130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2013 kl. 09:41
Jeg ville droppe at bruge en center. Kun hvis du ikke sidder midtfor (i stereo sweetspot), har du reelt et behov.
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2013 kl. 10:01
Oprindeligt skrevet af Mr. Claude Mr. Claude skrev:

Jeg ville droppe at bruge en center. Kun hvis du ikke sidder midtfor (i stereo sweetspot), har du reelt et behov.

Og det gør vi alle som ser film, især når der er mere end én til stede.
Til top
mylle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mylle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2013 kl. 10:14
Hej Hans,

Har kontaktet sælger af den KEF du linkede til og har en aftale med ham på fredag. Så må vi se hvordan den gør det i mit setup :) 

Sig endelig til hvis der er andre bedre bud eller om jeg skal vente. Har masser af tid da mit rum ikke står færdig før om nogle måneder.

/Jacob
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2013 kl. 10:16
Oprindeligt skrevet af mylle mylle skrev:

Hej Hans,

Har kontaktet sælger af den KEF du linkede til og har en aftale med ham på fredag. Så må vi se hvordan den gør det i mit setup :) 

Sig endelig til hvis der er andre bedre bud eller om jeg skal vente. Har masser af tid da mit rum ikke står færdig før om nogle måneder.

/Jacob

Hvis ikke det var fordi jeg allerede havde hvad jeg skulle bruge, havde jeg købt den. Om den harmonrer med dit udstyr/rum kan jeg ikke vide med sikkerhed, men jeg synes den er god.

Redigeret af Hans j - 12-Februar-2013 kl. 10:23
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2013 kl. 11:20
Ja når det ikke kan blive en HTM61, synes jeg også den ser ud til at kunne klare jobbet ;-)

Redigeret af Kampus - 12-Februar-2013 kl. 11:21
Til top
mylle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mylle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2013 kl. 12:31
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Ja når det ikke kan blive en HTM61, synes jeg også den ser ud til at kunne klare jobbet ;-)

Jamen det bliver spændende at se :)
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu