|
Hvilken Centerhøjttaler? |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kommer sommetider til salg. Har selv købt min brugt for 1600 kr da den havde ridser mm
Redigeret af Kampus - 11-Februar-2013 kl. 22:16 |
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
OK. Ja, så er vi nede i mit pris leje. Vil du sælge ;)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Nej ikke på vilkår, det er den for god til :-O
|
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
Du køber bare den her.http://www.dba.dk/hoejttaler-kef-iq6c-jeg-h/id-89416142/ |
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
OK. Den ser faktisk også spændende ud!
|
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
Du får ikke bedre center til prisen.
|
|
![]() |
|
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
Jeg ville droppe at bruge en center. Kun hvis du ikke sidder midtfor (i stereo sweetspot), har du reelt et behov.
|
|
![]() |
|
Og det gør vi alle som ser film, især når der er mere end én til stede.
|
|
![]() |
|
Hej Hans,
Har kontaktet sælger af den KEF du linkede til og har en aftale med ham på fredag. Så må vi se hvordan den gør det i mit setup :) Sig endelig til hvis der er andre bedre bud eller om jeg skal vente. Har masser af tid da mit rum ikke står færdig før om nogle måneder. /Jacob
|
|
![]() |
|
Hvis ikke det var fordi jeg allerede havde hvad jeg skulle bruge, havde jeg købt den. Om den harmonrer med dit udstyr/rum kan jeg ikke vide med sikkerhed, men jeg synes den er god.
Redigeret af Hans j - 12-Februar-2013 kl. 10:23 |
|
![]() |
|
Ja når det ikke kan blive en HTM61, synes jeg også den ser ud til at kunne klare jobbet ;-)
Redigeret af Kampus - 12-Februar-2013 kl. 11:21 |
|
![]() |
|
Jamen det bliver spændende at se :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |